Dani Rovira afronta un dels moments més delicats de la seva vida. “Hace una semana que me lo han diagnosticado. Tengo cáncer. Ya tiene nombre y apellidos: Linfome de Hodgkin”, escrivia ahir a la tarda al seu Instagram per explicar públicament que està malalt. Notícia colpidora per als seus companys actors i per al públic, impactats amb la foto de la seva primera sessió de quimioteràpia. Al text de l’humorista, paraules també per a la seva nòvia, la intèrpret Clara Lago, que l’acompanyarà en aquest tram i a la qual defineix com la seva companya de vida.

Dani Rovira Clara Lago GTRES

GTRES

La parella es va conèixer l’any 2013, al rodatge d’Ocho apellidos vascos. Després d’una breu ruptura al maig de l’any passat, el Dani i la Clara estan junts una altra vegada. “Amigo, maestro, compañero de viaje y del alma”, escriu l’actriu madrilenya al seu perfil abans de dedicar el post més emotiu al seu xicot. “No me cabe duda de que si la vida te ha colocado este aprendizaje en el camino es porque puedes con ello y solo te hará más grande y más sabio de lo que ya eres”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Amigo, maestro, compañero de viaje y del alma...no me cabe duda de que si la vida te ha colocado este aprendizaje en el camino es porque puedes con ello y solo te hará más grande y más sabio de lo que ya eres. Es un honor poder acompañarte, ahora y siempre, porque las “etiquetas” se pasan por el arco del triunfo cuando lo que se siente es tan jodidamente incondicional. Si hay algo que para mí, en estas 30 primaveras que llevo, le da sentido a la vida, a nuestra existencia, es experimentar el AMOR, en mayúsculas, sin pretensión, límites ni condiciones. Y ya te digo yo que el mío lo tienes. 🧡♾ GRACIAS, de corazón, a tod@s por los mensajes de apoyo que estamos recibiendo. La energía viaja lejos y llega, y confío en que eso también hará su parte. 💪🏼

Una publicación compartida de claralago1 (@claralago1) el

“Es un honor poder acompañarte, ahora y siempre, porque las etiquetas se pasan por el arco del triunfo cuando lo que se siente es tan jodidamente incondicional”. Lago, que va fer 30 anys el 6 de març, torna a viure amb Rovira i els seus tres gossos. “Si hay algo que para mí, en estas 30 primaveras que llevo, le da sentido a la vida, a nuestra existencia, es experimentar el AMOR, en mayúsculas, sin pretensión, límites ni condiciones. Y ya te digo yo que el mío lo tienes”. Un record també per a totes les persones que s’han preocupat per l’estat de salut de l’actor les darreres hores: “Gracias, de corazón, a todos por los mensajes de apoyo que estamos recibiendo. La energía viaja lejos y llega, y confío en que eso también hará su parte”.

Dani Rovira Clara Lago petó GTRES

GTRES

Des d'aquí, els millors desitjos i una ràpida recuperació.