Clara Lago està passant un dels seus pitjors anys. L'actriu es troba en un moment difícil a causa del càncer que pateix la seva actual parella, Dani Rovira. De fet, els dos van passar junts la quarantena quan a l'actor li acabaven de diagnosticar un limfoma de Hodkin. "Estaremos peleando y protegiéndonos en casa, con mis tres perretes y con mi compañera de vida, Clara", va dir l'actor a xarxes.
Ara, Lago ha decidit anar-se'n uns dies de vacances amb uns amics per poder desconnectar d'aquests irreals mesos i no ho ha pogut fer. A l'arribar al destí que tenien previst, un d'ells ha donat positiu en coronavirus i l'actriu s'ha hagut de confinar de nou a casa fins a nou avís. "En mi segundo día de vacaciones, hemos tenido que abortar el plan porque había un posible caso de covid en el grupo. Finalmente se ha confirmado, así que toca confinarse al menos hasta que pueda hacerme la segunda prueba pcr (la primera ya la hice y dio negativo)", ha explicat a les xarxes.
"Me apetecían mucho estas dos semanas de vacaciones. Mucho. Pero si algo he aprendido este año es que no vale de nada pelearse con las circunstancias que nos vienen impuestas. Tú tienes tus planes, pero la vida tiene otros. Y creo que el equilibrio en este baile está en entender que no podemos controlarlo todo, y que hay aprendizaje en todas partes, en todos los caminos. Pues aquellas circunstancias que de pronto la vida te planta delante, pueden ser adversas para todo eso que tú querías hacer, sin embargo, son perfectas para otra cosa, para otro camino, para otro aprendizaje, aunque aún no sepas cuál. Respirar...soltar...aceptar...confiar", ha explicat Lago en una reflexió que ha estat molt ben acollida pels seus seguidors.