Les campanyes publicitàries de Netflix no deixen ningú indiferent. Els anuncis de sèries com Narcos o Fe de etarras han generat polèmica, assolint així el gran objectiu de la companyia: que se’n parli d’elles. La darrera estratègia de la plataforma ha deixat amb un pam de nas a més d’un: el fitxatge de Leticia Sabater per promocionar la segona temporada d’Stranger Things.
En aquest vídeo promocional, la cantant barcelonina recrea una de les escenes més importants de la primera temporada. Això sí, amb petits detalls dels últims èxits de Sabater, com Toma pepinazo o la Salchipapa.
Sabater encarna el personatge de Barb, amb la mateixa sort que ella: acaba a la Upside Down (dimensió paral·lela). En aquest cas però, el que crida l’atenció del Demogorgon no és la sang, sinó el ketchup de les salchipapes. Incredulitat, riure, indignació... moltes i molt diverses han estat les reaccions dels fans d’una de les sèries estrella de Netflix, que en molts casos, no donen crèdit al que acaben de veure.
Netflix i Leticia Sabater. Una col·laboració inimaginable i surrealista que ha agafat d’imprevist a tothom. L’expresentadora de programes infantils ja va advertir en una entrevista a EnBlau que tenia un nou projecte “inesperat” (raó no li faltava) i que li donaria “molt prestigi”.