Quan falten només dos episodis per acabar la setena temporada de Planeta Calleja, l’equip del programa ja en prepara la vuitena, que s’ha d’estrenar l’any 2021 i que comptarà amb una primera convidada de pel·lícula: Paula Echevarría. L’actriu asturiana es troba aquests dies a Kènia, gravant una aventura amb en Jesús Calleja per la vall del Rift. Postes de sol increïbles, passeigs entre animals i fotografies amb els massais omplen el seu perfil d’Instagram. Imatges idíl·liques que contrasten amb la seva última publicació, que li ha costat un munt de crítiques ferotges.
Echevarría és actriu però també és influencer. Roba, perfums, productes de bellesa... tots aquests productes són els que promociona a les xarxes socials. També fa publicitat de Pantene, la marca de xampús que anuncia a la tele. No descansa dels anuncis ni quan marxa de viatge. A la sabana africana, la foto promocional de sabó pels cabells que s’ha fet la Paula és aquesta:
“Sabía que estaría en sitios con mucho polvo, calor... y me dijeron que sin duda me trajese el Nuevo Champú Premium. ¡Y menos mal que les hice caso!”, escriu. Només ella sap quant li han pagat per això, i si compensa la gran quantitat de crítiques que ha rebut. Des dels que la consideren inapropiada, passant pels que la titllen de frívola i anant a petar als que l’acusen de fer-ho tot pels diners. Desenes de haters li salten a la jugular.
Fins al punt que la Paula Echevarría ha bloquejat la possibilitat de deixar més comentaris a la foto, farta que l'ataquin. No permetrà que es passin ni un pèl amb ella.