Paz Padilla aprofita els caps de setmana que té lliures abans de marxar de vacances: gaudint del solet i de la companyia de la seva filla Anna. La jove es troba al Regne Unit estudiant economia, una distància que estaria sent molt dura per a la presentadora de Sálvame. És per això que han decidit fer les maletes i posar rumb a les Illes Balears durant quatre dies per engegar la temporada d’estiu juntes.

El destí? Les paradisíaques platges de Formentera. L’estada? A un luxós apartament a una zona apartada de l’illa amb una habitació entre 250 i 300 € la nit.

Parets blanques, decoració de colors clars i estil mariner: el relax comença entre aquelles parets. Unes suites que l’empresa promociona publicitant la terrassa, de 20 metres quadrats i amb vistes al mar. Tot, amb una cuina equipada per fer allà l’esmorzar o un sopar lleugeret.

El més curiós no és que escullin una bona habitació, sinó que s’aprofitin de la fama per estalviar-se diners. Com? Fent publicitat de l’agència mitjançant la qual l’han llogat. Mare i filla han anat publicant diverses fotografies durant la seva estada, deixant l’enllaç a l’agència perquè els seguidors reservin i gaudeixin d’un petit descompte. Una manera d’ajudar la web a canvi, segurament, de no haver pagat l’estada.

Són molts els famosos que se sumen a aquesta tendència de les vacances patrocinades. Però no s’han quedat quietes a l’apartament. També han aprofitat per visitar l’illa i promocionar encara més coses: des d’un vaixell fins a banyadors.

Sembla que els agrada molt aquesta faceta d’influencers... Fa només uns dies, de fet, explicàvem que la filla de la presentadora està cobrant ja unes xifres escandaloses: arribant als 2.000 € per fotografia. Les dones Padilla, una font de diners.