Des que Rosalía va publicar el seu Motomami, tothom canta i balla les seves cançons. Mentre es troba de ple en la promoció del seu nou treball discogràfic, la diva del Baix Llobregat prepara a consciència la gira mundial que començarà el pròxim mes de juliol. Però entre una cosa i l'altra, la cantant de Sant Esteve Sesrovires té temps per donar un cop de mà a les seves amigues i la gent que estima, en aquest cas, la model i empresària Kim Kardashian. Precisament, totes dues van ser motiu de polèmica fa uns dies per una pràctica que duen a terme i que van mostrar a les xarxes socials, una tècnica que algunes celebrities utilitzen per aprimar-se, consistent en embolicar-se en una mena de paper de film d'aquell transparent, i dins d'una sauna. A la catalana i a la nordamericana els hi van ploure pals pel modelet perillós que van lluir orgulloses mentre suaven, cosa que no va fer massa gràcia a molts doctors i especialistes en la matèria.
Ara, els dos noms han tornat a sortir a escena, també pel que duien posat. En aquest cas, res de pràctiques peculiars per perdre quilos, sinó per motius comercials. Perquè Kardashian té una marca de faixes, llenceria i roba de bany pròpia. L'empresària és qui hi ha darrera de la marca Skims, i tal i com s'ha encarregat d'anunciar la seva amiga Rosalía, "Todo el mundo lleva Skims". Todo el mundo no ho sabem, però com a mínim, ella sí. Perquè l'artista de Motomami és la nova imatge de la roba íntima de l'empresa de Kardashian. Així ho constaten una sèrie d'imatges de la cantant catalana a les xarxes socials, on la veiem amb els cabells recollits en dues trenes, amb gorra, amb ulleres de sol, leggins de color blanc, sostenidors triangulars de cotó, samarretes del mateix material, calces altes de color blanc, culottes, samarretes de tirants o un conjunt negre de cotó format per una tanga i un sostenidor amb forma triangular. Una sessió espectacular on Rosalía demostra que a banda de ser una cantant top, si volgués, també podria ser una model de primer nivell. És el que té que la càmera l'estimi i sigui tan fotogènica:
“Rosalía ha estat una gran inspiració per a mi perquè està disposada a experimentar i ser atrevida tant amb la seva música com amb el seu estil personal. Aquesta campanya tracta d'aquesta energia i confiança que transmet a tothom”, ha argumentat Kim Kardashian sobre els motius que l'han dut a escollir la seva amiga com a imatge.
---
Una Rosalía, per cert, que les darreres hores va fer una d'aquelles coses a les quals ens té acostumats: demanar als seus seguidors a xarxes que li fessin les preguntes que volguessin, que ella les aniria responent ( "Dime algo que quieras saber que aún no me habías preguntado"). Així les coses, vam saber que ella, el pa amb tomàquet, se'l menja amb oli, però sense sucar la torrada amb all.
Bon dia, Catalunya. Us comunico que HA TORNAT A PASSAR: pic.twitter.com/G0nKLFdd5F
— Marta Cava (@martacava) May 16, 2022
La pregunta que es va quedar sense respondre és "Independència, sí o no?" És difícil pensar que no va veure els missatges. Per tant entenem que no va voler ficar-se en jardins. No hi va haver manera. Silenci. Potser la propera vegada... o no. Alguns ja ho havien intentat abans, sense èxit: "Vivo para la música y mi opinión no tiene más importancia que la de cualquier otro" .
Sigui com sigui, a aquestes preguntes Rosalía els hi va posar una faixa, metafòrica, i va dir pasopalabra. Ara, la faixa literal que sí que s'ha posat és la de la seva amiga Kim.