Shakira acaba de fer un comunicat que ha deixat KO els seus fans. Un comunicat on anuncia que posposa la seva esperada gira del seu disc Las mujeres no lloran, que havia de començar ara. Què ha passat? Els concerts havien de començar al novembre als Estats Units, en la que en teoria serà la gira més àmplia de la seva carrera. Però no serà fins l'any vinent: "A mis queridos fans. Quiero darles las gracias por el apoyo extraordinario que me han dado desde el anuncio de mi gira, que ya están convirtiendo en la más importante de mi carrera hasta ahora. Mi producción ha crecido en tal magnitud, así como la demanda de entradas y más shows, que ha superado las expectativas más optimistas. Tanto, que la gira en Norteamérica ahora requiere de estadios y más fechas, para poder llegar a más de ustedes, por lo que ha sido trasladada a mayo del 2025. Este lunes se anunciarán las nuevas fechas".

Els fans, doncs, que hauran d'esperar per veure i sentir a la cantant colombiana cantar en directe les més d'una, de dues, de tres i de quatre cançons dedicades al seu ex Gerard Piqué, on el posa de caure d'un burro. D'un temps ençà, des que van partir peres, la de Barranquilla no ha parat de fer cançons despit sobre l'ex jugador del Barça i pare dels seus fills, públicament, fins i tot, ficant-se amb la nova parella de Piqué i els seus pares. Una Shakira dolguda que no ha parat de parlar via cançons. Qui, en canvi, s'ha mostrat molt més elegant, qui no ha volgut fer sang mai des que es van separar, ha estat el jugador català. 

Un Piqué que no ha volgut baixar al fang i sempre ha dit la paraula justa. Com ara, quan l'han entrevistat en territori Shakira, a la CNN per Amèrica llatina, per parlar de la Kings League"Sé que han sido unos años complejos para América latina. ¿Sientes que ya bajó la marea? ¿Sientes que ya las noticias son sobre lo que quieres hablar?", li pregunta l'entrevistadora. I ell, que sap que els fans de Shakira l'han aniquilat, respon tranquil i confiat, ho té clar: "Yo siempre he estado tranquilo. Al final, la verdad o lo que pasa o sucede no está contado de la manera que ha sido. Esto no lo puedo controlar, lo mejor es que al final esté rodeado de los míos, de mi familia, mis amigos, de las personas que de verdad te conocen, saben cómo eres y lo que haces, y eso me da mucha tranquilidad. Entiendo que todo el mundo tenga su punto de vista y mucha gente que no me conoce piense que soy de una manera o de otra. Libertad de expresión’. Yo soy muy feliz, me lo paso muy bien".

Gerard Piqué, entrevistat per la CNN per Amèrica llatina

"Me siento un privilegiado. La vida que he tenido y jugar en el club de mi vida, que es el Barça, durante más de 20 años, tener dos hijos maravillosos, tener una familia increíble, unos amigos que los conservo desde el colegio, me hace que cada día me despierte y sienta muchísimo privilegio. Disfrutar de la vida, que esto dura dos días".

Bravo per ell. D'això se'n diu savoir-faire.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!