La programació dels diferents canals de televisió està en constant variació des que Telecinco va decidir posar fi al programa que omplia les tardes de dilluns a divendres, Sálvame. Va ser un 23 de juliol de 2023 quan Mediaset, empresa propietària de Telecinco i Cuatro, entre altres canals, va emetre l'últim episodi del programa per excel·lència de premsa del cor. Des d'aquell moment, totes les cadenes han vist una oportunitat per a convertir-se en líders d'audiència en aquella franja de tarda, on durant molts anys Sálvame s'havia endut la victòria. Antena 3, La 1 i la mateixa Telecinco han apostat per renovar bona part del seu contingut per a posicionar-se per sobre de la seva competència. Telecinco vol oblidar Sálvame en aquesta nova etapa, però no està sent gens fàcil. Durant les últimes setmanes s'han publicat notícies molt transcendents, però ara ha estat la cadena de Jorge Javier Vázquez (53) qui ha decidit fer un nou moviment per a guanyar posicions.
La productora Fabricantes Studio va anunciar la setmana passada el retorn del seu programa estrella, Sálvame. L'essència serà la mateixa i comptarà amb alguns dels col·laboradors més importants: Lydia Lozano (63), Belén Esteban (50) i Kiko Matamoros (67). María Patiño (52) serà l'encarregada de presentar el programa: Ni que fuéramos Sálvame. La gran novetat del projecte audiovisual, que s'estrena dimecres dia 15 de maig, és el canal que utilitzarà la productora per emetre el programa diàriament. Fabricantes Studio oferirà la nova versió de Sálvame a través de plataformes digitals i un canal creat exclusivament per l'ocasió: Canal Quickie. Tothom qui ho vulgui podrà veure el programa a YouTube, Facebook, Twitch, Instagram, Tik Tok y X. La notícia va caure com un gerro d'aigua freda sobre la cúpula directiva de Telecinco i ara s'han vist obligats a moure una important peça.
María Patiño estimava molt el seu programa: Socialité. Abans pertanyia a la mateixa productora que Sálvame, però després de desvincular-se al complet de Telecinco és Fénix Media Audiovisual l'encarregada de produir-lo, empresa de Christian Gálvez (43). María Verdoy (39) va agafar el relleu a María Patiño i fins ara presentava el programa al migdia els caps de setmana. Telecinco no vol perdre tot el públic que arrossegar la premsa rosa. És per això que ha decidit convertir Socialité en un programa d'emissió diària per a fer la competència al retorn de Sálvame. Segons ha publicat en exclusiva 20 minutos, Socialité s'emetrà cada tarda entre setmana a Divinity, canal que pertany a la mateixa empresa de comunicació que Telecinco. Tot i els caps de setmana no obtenir una bona audiència enfront del seu directe competidor, La ruleta de la suerte, la cadena no preveu aturar les emissions.
La notícia ja ha saltat a les xarxes socials i els espectadors més afins als programes de premsa rosa ja han comentat la seva opinió. Molts d'ells coincideixen en el fet que Socialité es convertirà en el Cazamariposas que anys endarrere presentaven Núria Marín (42) i Germán González (38). En cas de ser així, cal recordar que Cazamariposas era un programa que comptava amb molt poc pressupost econòmic. No era un problema per a Núria Marín i el seu equip, capaços de tirar endavant un programa amb una escaleta plena de notícies i contingut del tot interessant. L'audiència de Divinity és mínima, tot i això, Telecinco creu que podrà arrossegar suficient gent per acabar d'una vegada per totes amb Sálvame i els col·laboradors estrella del programa.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!