No sabem si Rosalía ha nascut per ser milionària ni si té fucking money man, però sí sabem que és la cantant del moment. I el que li queda. Talent, personalitat i fer el que li surt del monyo, cantant 'cumpleanys' en català. Una combinació infal·lible. Se la disputen a mig món, volen que canti a tot arreu, l'any vinent penjarà del calendari més famós que hi ha, el Pirelli, les nenes la voldrien com a 'jefa' segons una enquesta recent, les seves cançons sonen a les emissores de tot el planeta, els seus vídeos reben milions de visites i el seu look... El seu look és imitat a banda i banda. Només cal veure les ungles que es comencen a veure en molts fans.
Un dels trets identitaris més característics de la imatge que projecta la cantant de Sant Esteve Sesrovires són les seves deu ungles, habitualment customitzades i dotades de personalitat pròpia. Una ambaixadora de la manicura. Les hem vist de tots colors i formes: daurades, amb joies, afilades, una de cada color o amb diferents miniobjectes incrustats.
Però si els darrers dies hi ha hagut unes que han destacat per damunt de la resta van ser les que va lluir orgullosa al festival Mad Cool de Madrid.
Unes ungles farcides d'icones kitsch, com si tinguessin concentrades totes les llums i els colors de Shibuya. Un festival de micos, ossets panda, gelats, gossets, donuts i crispetes. L'autora d'aquesta creació ha revelat ara a Vanity Fair com va ser la trobada entre ella i l'artista i com es va fer realitat aquesta increïble proposta. Va ser la mateixa Rosalía la que va escriure personalment Verónica Marcalla perquè li fes un disseny d'ungles molt especial. Una manicura que no s'hagués vist encara, com més decorades i cridaneres, millor, gairebé com sortides d'uns dibuixos animats. Es van citar en un hotel i la catalana tenia molt clar què volia: “Cuando Rosalía me dijo que si podía hacerle las uñas me envió una fotografía de lo que quería. Yo no tenía lo que ella buscaba, las cosas que utilizamos en el diseño no son de uñas, eran pendientes, les quitamos lo de atrás y lo pegamos”.
"Lo único que me dijo Rosalía respecto a lo que quería del diseño fue ‘quiero algo que nadie lleve’ y eso fue lo que hicimos. Ella lo que quería principalmente era que se vieran de lejos". Cinc hores de procés creatiu per donar el resultat final. Frisem ja per veure el nou disseny.