Leonardo DiCaprio està decidit a destronar Kanye West després de la cancel·lació de la relació comercial entre la marca 'Yeezy', propietat del raper, i Adidas, en invertir en una marca de sabatilles esportives que ha enamorat tot Hollywood. Per a això, el protagonista de pel·lícules com 'Titanic' i 'Hi havia una vegada a Hollywood' va desemborsar l'enorme fortuna de 4.5 milions d'euros per convertir-se en un dels principals accionistes de la marca de sabatilles veganes Løci.

I és que no és cap secret que, a més de l'actuació, una de les principals passions de Leo DiCaprio és l'ecologia, la conservació ambiental i els productes sostenibles per al planeta, pel que no va dubtar a invertir en aquesta marca de calçat britànic que s'ha caracteritzat per la seva sabatilles esportives minimalistes i totalment veganes, i que han estat utilitzades per alguns famosos com Ben Affleck, Mila Kunis, Jessica Alba, Olivia Wilde, Eva Longoria, Nikki Reed, entre altres, per la qual cosa és una aposta segura i molt lucrativa per a la marca comptar amb DiCaprio com a soci, ja que li donarà una mica més de visibilitat i renom a la firma.

Segons informa el portal 'One Green Planet', aquesta no és la primera vegada que la marca britànica s'associa estratègicament amb alguna celebritat de Hollywood, ja que recentment la marca es va unir a les estilistes de les estrelles, Laura Sophie Cox i Ilaria Urbinati per dissenyar algunes de les col·leccions d'edició limitada de les seves famoses sabatilles.

Sabatilles de Løci
Sabatilles de Løci

En un comunicat oficial, el reconegut actor va confirmar la seva aliança amb Løci. "Estic orgullós de ser un inversor a Løci, una marca dedicada a minimitzar el seu impacte ambiental i centrada en la creació de calçat ètic i lliure de crueltat ", va indicar. Així mateix, en el mateix comunicat de premsa, els executius de la companyia van assenyalar com la seva aliança amb DiCaprio beneficiarà la marca i, sobretot, el medi ambient. "Aquesta societat permetrà que la nostra etiqueta jove i creativa amplifiqui la seva missió a una audiència global més gran, generant consciència i donant llum sobre les causes que importen. Tot, mentre Løci continua fent ones en la indústria de la moda".

El director de màrqueting de la firma, Philippe Homsy, també va assenyalar el següent: "Avui dia, la sostenibilitat és una de les paraules de moda. Volem que Løci es desmarqui del soroll i que se'ns jutgi pel nostre comportament. Amb Leo, no podíem esperar un soci més genuí i compromès."

La relació de la nova emprenedoria de Leonardo DiCaprio amb Europa

Aquesta marca, malgrat haver estat creada fa tan sols 15 mesos al Regne Unit, fabrica els seus productes a Portugal i adquireix tots els materials a Europa, creant així un calçat sostenible, realitzat amb plàstic reciclat que ha estat recollit dels mars, i amb un preu que s'acosta als 165 euros. A més, l'empresa dona el 10% dels guanys online a diverses associacions benèfiques que s'enfoquen en la conservació de la vida silvestre, per la qual cosa els diners obtinguts amb cada venda estan ben invertits.