Els membres del clan Kardashian-Jenner han sabut treure profit de la seva presència a internet, ja que tot el que toquen el converteixen en or (o en dòlars en aquest cas) convertint-se en la versió actual del Rei Mides. A més de la seva fortuna familiar, cada una de les integrants del clan ha sabut crear els seus propis imperis milionaris.
Un dels negocis més prolífics és la marca de cosmètics "kylie Cosmetics" creada per la menor de la família, Kylie Jenner. Tanmateix, ella no és l'única que ha creat un negoci multimilionari, ja que la més famosa de les Kardashian, Kim, ha augmentat considerablement la seva fortuna personal amb la creació de la seva marca de roba interior, "Skims". La firma de Kim Kardashian ha duplicat la seva valoració, superant els 3.200 milions de dòlars en els últims nou mesos, després de tancar una ronda de finançament de 240 milions de dòlars, dirigit per "Lone Pine Capital", segons informació del portal El Economista.
La marca de llenceria i roba interior de l'ex de Kanye West va ser fundada fa 3 anys per Kim Kardashian i Grede. Des de 2019, la marca ha anat evolucionant constantment i ja no només ofereix banyadors i roba de bany com en un inici; en l'actualitat, compten amb un ampli rang de productes, entre ells: pijames, conjunts per fer esport, llenceria i faixes; sent aquesta última una de les seves peces més sol·licitades en la seva pàgina web, al punt de convertir-se en competència directa de la marca de faixes "Spanx".
Malgrat que l'arribada de la pandèmia va perjudicar diversos sectors de l'economia, en el cas de "Skims" va ser al contrari, ja que diversos estudis han demostrat que les persones han augmentat el seu consum de peces esportives i d'estar per casa durant l'època del confinament. Malgrat que s'hagin aixecat la majoria de les restriccions, la tendència de l'ús de la roba còmoda s'ha mantingut, augmentant les vendes dels productes de la marca de Kim Kardashian. S'estima que, el 2021, les vendes de "Skims" van augmentar en un 90%, arribant a obtenir 275 milions de dòlars de guanys, així mateix, Kim espera assolir els 400 milions de dòlars aquest 2022.
L'empresària és l'accionista majoritària de la marca i per l'èxit obtingut no té previst vendre accions de la seva firma de moment, encara que no descarta que en el futur presenti una oferta pública per a futurs inversors.
Una de les tàctiques que millor li ha funcionat a Kim Kardashian és la col·laboració amb marques de luxe amb l'objectiu de donar-se a conèixer en un mercat més exclusiu. El mes d'octubre passat, "Skims" va llançar una col·lecció càpsula amb la firma italiana "Fendi", que incloïa vestits de més de 4.200 dòlars i banyadors de 395 dòlars. En els primers 10 minuts del llançament, la col·lecció va generar més de 3 milions de dòlars en vendes, trencant tots els rècords de guanys de la firma. A més, "Skims" serà la marca encarregada de vestir els atletes dels Estats Units per als pròxims Jocs Olímpics d'Hivern a Pequín.