Quan es tracta de Madonna, les càmeres s'encenen i tots segueixen les seves ordres. Com ha presumit en incomptables ocasions, els seus fills tenen talents extraordinaris i cada un sembla destacar en determinats àmbits de l'art. No obstant això, a través dels anys, els seus fills no han estat del tot sota els reflectors. Així que resulta una novetat saber que té un fill artista i està guanyant molts diners venent quadres. Continua llegint i descobreix tot sobre aquest curiós fet.
A partir dels anys 80, Madonna va començar a fer història i es va consagrar com una icona mundial. On sigui que s'anomeni, la seva música i talent ressalten sense fronteres. A més d'això, es va fer mare de 6. Lourdes León, la seva primogènita, s'ha convertit en una de les descendents de la reina del pop més destacades. Encara que, per ser justos, és fins fa poc que "Lola" s'ha deixat capturar per les càmeres i va crear el seu propi camí. El mateix ha passat amb Rocco Ritchie Ciccone, el segon fill de la diva amb Guy Ritchie. I és que s'està fent un lloc al món de l'art, però sota un pseudònim.
El jove de 21 anys exposa en una galeria d'art londinenc els seus treballs, els quadres dels quals estan firmats amb el nom de Rhed. D'acord a aquesta galeria, anomenada Tanya Baxter Contemporary: "Rhed és un jove artista emergent l'origen cultural del qual és divers i poc convencional. La seva infantesa va transcórrer entre Nova York i Londres, la qual cosa li ha proporcionat una formació artística eclèctica i diversa. Ha adoptat un nou gènere d'art de bricolatge amb estil expressionista i energia de carrer". Les creacions de Rocco han estat exposades en diferents països i el seu valor ha ascendit fins a assolir els 25 000 euros.
És la modèstia el que porta al fill de Madonna a ocultar la seva identitat?
Ritchie va estudiar Belles Arts a Londres i a la seva curta edat ha provat les mels de l'èxit. I és que el triomf dels seus quadres amb el nom de "Rhed" és notable, perquè s'ha presentat en diversos territoris i el valor que paguen els coneixedors en la matèria és significatiu. Així doncs, tot sembla indicar que l'ésser fill de grans famosos li ha portat a voler brillar per llum pròpia. En conseqüència, ha mantingut un perfil baix perquè el seu treball adquireixi el reconeixement orgànic que ha de tenir, com li passaria a qualsevol altre individu. Amb tot i això, hi ha els qui tenen els seus dubtes.
Existeixen usuaris i mitjans que comenten que tot això es pot tractar d'una cuidada estratègia de màrqueting. Al començar la seva carrera com a incògnita i intrigant i després ser descobert pels diaris i revistes. Atès que s'està parlant de la "material girl" en persona, no és del tot forassenyada aquesta teoria. Unit a això, és una operació que li va funcionar molt bé a Lourdes León, qui va voler allunyar-se del nom de la seva mare i va cridar més l'atenció.
Si és màrqueting o no, el fill de Madonna té un do per a la il·lustració. Estem davant del naixement d'una altra estrella.