Acaba d'arribar a les vitrines la cinquena col·lecció col·laborativa 'Halls of Ivy, desenvolupada per Adidas i Ivy Park, la firma de moda esportiva de la cantant Beyoncé. "Es tracta d'una col·lecció inclusiva dirigida a totes les persones, independentment del seu origen, classe, color o credo," va informar Adidas en un comunicat.
La nova col·lecció de Beyoncé per a Adidas aposta per dissenys que s'adaptin als diferents tipus de cossos i compte amb una paleta cromàtica composta de vibrants tonalitats, amb un verd llima en intensitat fluor com a protagonista, així com amb uns estampats de pota de gall i en patró Príncipe de Gal·les. La campanya està inspirada en el lema 'Bienvenido a Halls of Ivy', amb referència a un espai metafòric entre el lloc on ets i el lloc on sempre has volgut ser. Es tracta d'un espai on tots som benvinguts. La inclusió és un valor fonamental en la línia de disseny de l'artista.
'Halls of Ivy és definitivament avantguardista. Té talles que van de la XS fins i tot la 4 X, a més moltes de les seves peces són unisex. Juga amb dissenys molt més atrevits que la primera col·lecció "Adidas x Ivy Park", que va concretar Beyoncé el gener de l'any passat. Els patrons únics amb dissenys de quadres i la confecció estructural representen una proposta nova, que compta amb 34 peces, entre les quals es destaquen com peces clau de la col·lecció els abrics embuatats, els plomes en acabat tipus patchwork, els pantalons de punt i les malles, sostenidors-top tipus bralette, els bufó i bodies, així com les seves diverses versions adaptades per al públic infantil. Així mateix té una línia de calçat, amb els models de sabatilles IVP Savage en color Night Indigo com a principal novetat, i amb una nova versió actualitzada de les sabatilles IVP Super Sleek, tant en la seva versió baixa com en bota.
Beyoncé ha tingut múltiples línies de roba. La primera va ser House of Deréon, llançada el 2006. Després va llançar 'Ivy Park' i el 2019 va firmar un acord per convertir-se en sòcia creativa d'Adidas per desenvolupar la seva pròpia línia.
L'esposa del raper Jay-Z ha aconseguit acumular una gran fortuna des que pertanyia a Destiny's Child i, posteriorment, durant la seva carrera en solitari. Però no només és una de les cantants més conegudes al món, que no en va ha guanyat 28 premis Grammy, sinó que a més és una pròspera empresària que ha aconseguit sumar dígits al seu compte bancari amb els diversos negocis i col·laboracions publicitàries que manté amb Pepsi Cola, Disney, Netflix i Adidas.
Beyoncé s'ubica al lloc 72 de les 100 dones més poderoses del món per a Forbes encapçalada per MacKenzie Scott, l'exesposa de Jeff Bezos, que manté una fortuna que supera els 60 mil milions de dòlars. En la llista també figura Rihanna, Oprah Winfrey, Reese Witherspoon, Taylor Swift i Serena Williams, entre d'altres. La intèrpret de 'Crazy in Love', té una fortuna estimada en 440 milions de dòlars, que han crescut després del seu contracte amb Adidas.