Després de diversos anys d'esforç i canvis en la seva vida, Anabel Pantoja ha aconseguit fer-se un nom fora de la influència de la seva tia, Isabel Pantoja. Si abans era "la neboda de la cançonetista", ara és simplement ella. Gran part d'aquesta independència ve acompanyada de nombrosos encerts en els últims temps. Ja no és només cap altra col·laboradora o convidada en els programes de Telecinco, també llueix el títol d'influencer. Entre les novetats més destacades, tenim que s'està fent d'or gràcies a Instagram. Quant creus que guanya? Continua la lectura i descobreix la suma.
Fa uns dies, el tema de conversa a 'Sálvame' van ser els diners que guanyen els instagramers actualment. Així que li van donar pas a un especialista en màrqueting digital, Jose Noblejas. Basant-se en els seus coneixements, l'expert va procedir a estimar quant en guanyen algunes de les famoses espanyoles del moment, entre elles, la cosina de Kiko Rivera. Anabel Pantoja ha donat un canvi dràstic en els últims mesos. Tot indica que va ser a començaments de la pandèmia que la seva popularitat es va disparar a la seva plataforma predilecta. És a Instagram on acumula més d'1,6 milions de seguidors, i promet continuar creixent.
D'acord al que va dir Noblejas: "El seu volum comercial a Instagram és molt per sobre del que podem trobar de mitjana al mercat". Per tant, és d'esperar-se que tingui una mina d'ingressos. En aquest sentit, el convidat va assenyalar que podria estar guanyant una xifra compresa entre 3 500 i 4 500 euros per cada post. Això ens porta a considerar que la xarxa social li proporciona a Pantoja prop de 40 000 euros mensuals. Això sense comptar qualsevol extra que negociï a favor d'una marca. Com va fer per guanyar semblant acolliment en una xarxa plena de competència?
Les tàctiques d'Anabel Pantoja per ser reeixida a Instagram
El gran encert de la televisiva va ser connectar, interactuar i entretenir els seus usuaris durant els mesos més difícils del confinament. A partir d'allà, va començar un món de possibilitats i èxit. A què més es deu aquesta evolució? Es tracta d'un conjunt de claus molt particulars. Primer que res, la seva personalitat espontània i espurnejant. Com bé diuen: "No és el que fas, sinó com ho fas". Ella es presenta natural, divertida, sense complexos ni lligaments. Ho hem corroborat durant les seves experiències aprenent a cuinar, imitant les fotos de Kim Kardashian, fent exercici, ballant o compartint amb el seu promès.
Un altre dels seus punts forts és la constància. I és que publica al voltant d'1 o 2 fotografies al dia, fa stories i directes freqüentment. Aquest nivell d'activitat i presència d'internautes fa que l'algoritme es mogui a favor seu. A més d'això, promou diferents marques i emprenedories actuals. Suplements alimentaris, línies de roba, centres de bellesa, articles esportius i més. D'altra banda, li dona recomanacions útils als usuaris. Generalment, es tracta de menús dietètics, la qual cosa l'apropa cada vegada més a la seva comunitat.
El clan Pantoja té una altra estrella. Anabel Pantoja és la nova promesa nacional de les xarxes. Quin serà el seu següent pas al món digital?