Belén Esteban viu un dels seus millors moments personals i professionals. Respecte a aquests últims, la col·laboradora de 'Sálvame' no només és un dels rostres més mediàtics de la televisió amb 20 anys d'història, sinó que a més ara ha provat sort com a empresària i ha estat tot un èxit. La de Paracuellos va llançar uns mesos abans d'estiu la seva empresa 'Los sabores de la Esteban' amb la que comercialitza productes alimentaris. Els seus primers articles van ser un gaspatxo i un salmorejo, èxit en vendes a tota Espanya. I aquest mes de setembre, amb l'arribada de les baixes temperatures, va treure a la venda una col·lecció de cremes de verdures i unes patates fregides.
"Les cremes són riquíssimes sense conservants ni colorants. Hem treballat molt fins a donar amb la recepta que jo volia aconseguir. Quant a les patates fregides, pot ser que no siguin tan sanes com les cremes, però a veure qui no té una bossa de patates a casa seva i la veritat és que aquestes són realment delicioses. Reconec que era un antull que jo tenia des de feia molt temps perquè, a l'hora de l'aperitiu, sempre poso patates fregides", va explicar Belén Esteban molt emocionada en la presentació. Respecte a les patates fregides assegura que és "el producte estrella d'aquest any". I és que aquestes han triomfat més enllà de les nostres fronteres. Són tot un èxit en vendes en països com Alemanya, on també es comercialitzen.
De fet, la seva empresa està sent tot un èxit i ja pensa en nous productes. Va començar amb set treballadors, entre qui es troben el seu marit Miguel Marcos i la seva filla Andrea Janeiro, i ara ja té 52. No obstant això, no vol deixar la televisió. Això només és futur. Ara mateix és molt feliç a 'Sálvame'. Tanmateix, Paolo Vasile no es fia i no volen perdre a la seva estrella. Sap perfectament que la de Paracuellos és un èxit faci el que faci, però si a sobre té l'aparador de la televisió, ja no hi ha res que se li resisteixi. Per aquesta raó, hauria vetat els productes de la col·laboradora a Mediaset. Un dur cop a Belén Esteban que no s'esperava.
Mediaset veta qualsevol publicitat de 'Los sabores de la Esteban' per marxa d'anunciants
I no només això, les marques competidores d'aquests productes li han vist les orelles al llop. Moltes d'elles s'anuncien a Mediaset i han demanat el directiu italià que retiri els anuncis dels productes de Belén Esteban si vol que les marques continuïn invertint en la cadena, una cosa totalment necessària.
"Hi ha hagut una marca que és anunciant de Mediaset que ha amenaçat de retirar la seva campanya de publicitat i denunciar a la cadena a la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) per publicitat subliminar", informa Informalia. Es tractaria de la marca de gaspatxos Alvalle, qui hauria vist com descendeixen les seves vendes amb l'èxit del de Belén Esteban.
Així, "des de Mediaset han callat a Belén i li han dit que ni se li ocorri esmentar els seus productes en cap programa", indiquen Informalia. "Les ordres van ser taxatives i clares per a la pròpia Belén", asseguren. Si ens fixem el seu gaspatxo va ser promocionat a 'Sálvame'. Va convidar a tots els tertulians a provar-lo, fins i tot hi va haver un desplegament al carrer. Respecte a aquests nous productes, silenci total.
Aquest dur cop no suposa un problema per a Belén Esteban, qui sap que si hi ha queixes de marques rivals alguna cosa està fent bé.