Anna Simón ha estat un dels rostres més populars de l'última dècada en televisió. Encara que els seus inicis van ser una mica inestables, amb més fracassos que èxits, aviat li va arribar una gran oportunitat de la mà de Florentino Fernández. El seu 'Tonterías las justas', va donar pas a 'Otra movida', on va començar a estar lligada a Atresmedia amb un contracte d'exclusivitat. D'allà va presentar un programa propi 'Pura màgia' o 'las preuvas de Neox' i va arribar 'Así nos va', fins que va aterrar a 'Zapeando', on s'ha mantingut sis anys.

La seva faceta a 'Zapeando' l'ha alternat amb algunes col·laboracions i diverses participacions a TV3. Se la va poder veure en 'Persona infiltrada' i 'Oh Happy Day', en ambdós programes va ser substituïda després d'una temporada. En la seva última estrena, 'Lloguer a primera vista', va marxar per la porta del darrere, ja que el format va ser cancel·lat per baixa audiència.

Anna Simón en una publicitat d'Instagram

Ara Anna Simón està per primera vegada en tants anys sense programa, però no és una cosa que li preocupi. La presentadora és una persona molt estalviadora, sempre ha fet broma amb això, i està traient el màxim partit a les seves xarxes socials, on compta amb més de 700 mil seguidors.

Anna Simón treu partit de les seves xarxes socials

"Una col·laboració puntual en el perfil d'Anna pot situar-se entre 1.400 i 2.600 euros", apunta Jaz Díaz, experta en influencer màrqueting. L'experta descriu el perfil de la col·laboradora televisiva com "molt de caminar per casa", la qual cosa afegeix: "Ella no es preocupa per cuidar la seva estètica, com els influencers, no li fa falta a causa de la seva fama. Allà té un avantatge", explica Díaz.

Anna Simón

El perfil de la catalana és molt interessant per a diverses marques. Els agrada la seva proximitat, simpatia i humor. Fa uns mesos va col·laborar amb el banc Sabadell. "Sabadell ho ha fet genial amb ella. És una col·laboració recurrent [la repeteix cada mes], una cosa que reporta molta credibilitat a l'audiència."

Per aquest treball, segons Díaz, Anna podria estar percebent entre 18.000 i 20.000 euros. A més, apunta que "segurament estigui rebent algun regal, com el servei que promociona". Aquesta xifra hauria baixat alguna cosa perquè es prolonga en el temps.

Anna Simón

Anna Simon cuida cada detall de les seves publicacions. Primer de tot deixant clar que és una col·laboració pagada. Ara que no compta amb un treball fix, la catalana està aprofitant l'èxit en xarxes socials. "Jo abans que acabés a la televisió hauria establert col·laboracions perquè quan surts del mitjà, pot baixar el cache", assegura Díaz.

També ens informen que el perfil d'Anna Simon és molt interessant per a la seva audiència. Acapara l'atenció d'un 2,6%. Amb aquesta dada, ens expliquen que si Anna fes una publicació en format vídeo podria cobrar entre 6.800 euros i 13.000 euros.

Un dels sectors que podrien interessar-se pel perfil d'Anna és el dels animals. Ella els estima i compta amb dos Golden retriever. "Les marques d'aquest entorn ja estan tardant a posar-se en contacte amb ella". Altres sectors poden ser moda i bellesa.

Un 70% dels seguidors de la col·laboradora són homes i quant a edats, la forquilla majoritària és de 25 a 35 anys, molt seguida per la de 35 a 45 anys.