La prestigiosa firma de moda Loewe ha creat una nova campanya amb models que representen una comunitat diversa i inclusiva. Per al nou llançament, el fotògraf Juergen Teller va realitzar una sèrie de retrats amb diversos cantants, actors, esportistes, models i artistes que posen en diferents locacions. Tanmateix, l'artista que més va cridar l'atenció de la nova campanya va ser l'oscaritzat i cèlebre actor Anthony Hopkins, qui va ser fotografiat als afores de la seva mansió ubicada a Los Angeles, Califòrnia, mentre lluïa alguns dels dissenys de la col·lecció pre-fall de Loewe.

L'actor de 84 anys va posar molt somrient davant el curiós lent del fotògraf de la campanya, que va aconseguir capturar l'essència riallera i fins i tot una mica tendra de l'intèrpret del temut "Hannibal Lecter". En una de les fotografies podem veure Hopkins lluint un conjunt de xandall en color negre amb el logo brodat de la firma, sabatilles esportives negres i un exemplar de la bossa Anagrama Studs de la marca al costat dels seus peus. No obstant això, la foto que s'ha viralitzat ràpidament va ser la de l'actor utilitzant una divertida samarreta estampada amb figures de dònuts multicolor, una imatge molt contrastant a la de l'actor d'aparença clàssica i sofisticada. Per complementar aquest look, l'actor va triar un abric llarg en color negre i amb alguns aplics en color daurat, les mateixes sabatilles i una gran bossa de cuir decorat amb l'anagrama característic de la firma.

"Només hi ha un Anthony Hopkins" va escriure el dissenyador de la firma, Jonnathan Anderson, en una publicació en el seu compte d'Instagram, destacant que l'estil de l'octogenari és realment únic i que la moda no pot definir-se ni limitar-se per l'arribada imminent de la vellesa. Per aquesta raó. Loewe ha apostat en aquesta ocasió per la importància de la vellesa com una etapa ineludible de la vida i que ha de ser acceptada amb total naturalitat. Així mateix, Hopkins no és l'únic octogenari de la campanya, ja que l'artista visual i escultura nord-americana, Lynda Benglis, de 80 anys, també va fer la seva aparició per a aquest nou llançament de la col·lecció tardor-hivern 2022. L'artista, que s'ha tornat famosa al món de l'art per les seves escultures de làtex i les seves pintures en cera, va posar davant la càmera de Teller utilitzant un conjunt multicolor compost per un jersei de ratlles i pantalons estampats. Per complementar el seu abillament, l'artista va triar una bossa taronja, unes sabatilles a joc amb el conjunt i una gran bufanda en color marró.

A més d'Hopkins i Benglis, altres celebritats han col·laborat amb la nova campanya de Loewe, entre ells són: la model Kaia Gerber, l'atleta paralímpica Maya Nakanishi, les cantants HyunA, Caroline Polachek i Alewya i els actors Jessie Buckley, Josh O'Connor i Tang Wei. Tots ells han triat algunes peces de la nova col·lecció de Loewe i alguns dels accessoris que llançaran per a la nova temporada, posant amb una actitud despreocupada i divertida en els entorns més còmodes per a cada un d'ells, ja que les locacions van ser una elecció completament personal de les celebritats.