Antonio Resines és un dels rostres més mítics d'Espanya. El conegut actor té una llarga trajectòria al món de la interpretació. Destaquen els seus projectes cinematogràfics, així com algunes de les populars sèries que va protagonitzar en televisió, com per exemple Los Serrano, una de les més recordades de les últimes dècades.
L'actor es trobava en un dels seus millors moments. Santiago Segura va comptar amb ell per a la tercera part de 'Pare no hi ha més que un 3', tanmateix el primer dia de rodatge va contreure la Covid i va ingressar a l'UCI en estat greu. Ràpidament el director de cinema va haver de trobar un substitut per encarnar l'avi de la família. El paper va recaure en Carlos Iglesias, Benito a 'Manos a l'obra'.
Antonio Resines es va debatre entre la vida i la mort. En els 36 anys que va romandre ingressat es va témer per la seva vida. El càntabre era una persona de risc amb un càncer de còlon, una angina de pit i l'artritis psoriásica que encara avui continua patint.
Després de guanyar aquesta batalla a Antonio Resines li esperaven grans sorpreses i molts reconeixements, com la Medalla d'Or al Mèrit en les Belles Arts lliurada pels reis Felip VI i Letizia. I encara que ha perdut l'oportunitat de treballar a la pel·lícula del seu amic Santiago Segura, a l'actor li plouen les ofertes.
La nova feina d'Antonio Resines
Als seus tants projectes ara se li suma el d'influencer. Una vegada més es demostra que a qualsevol edat es pot triomfar a les xarxes socials o com a comunicador. És un influencer de LinkedIn. El que fos president de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques no compta amb cap perfil a les xarxes socials.
LinkedIn és en aquests moments la xarxa de moda. Però què fa Antonio Resines a LinkedIn? Què és ser influencer d'aquesta xarxa social? Segons revelen des del web Social Selling, "un LinkedIn influencer, com qualsevol altre influencer, té la capacitat d'amplificar i millorar considerablement les comunicacions d'una marca o negoci, mitjançant contingut rellevant que suporti la seva trajectòria professional".
El 2013 la xarxa social americana va presentar el seu programa LinkedIn Influencers. En ella moltes persones d'especial rellevància podien escriure algunes publicacions curioses. A aquest programa només es pot accedir mitjançant invitació. És a dir, Antonio Resines va ser contactat personalment per LinkedIn per formar part del seu equip d'influencers. Ell va acceptar de bon grat.
Juntament amb Antonio Resines es troben altres rostres com Ana Botella, Iker Casillas, Andrés Iniesta o Pau Gasol.
En una de les seves últimes publicacions Antonio Resines va comptar quan va estar a punt de perdre la vida fins i tot en quatre ocasions. "Amb 16 anys gairebé moro. Amb 18 gairebé moro, amb 19 gairebé moro i amb 23 gairebé moro una altra vegada. Quatre sinistres totals en la meva vida (en tots em van xocar)", comença el post del també director i productor.
No va voler Resines acabar el seu relat amb un missatge negatiu o de tristesa, sinó tot el contrari. "No existeix res que no tingui solució (excepte ja saps el què), així que no t'amarguis i gaudeix del camí, que per a això hem vingut," va acabar amb optimisme i carpe diem.