Ariana Grande va sorprendre tots amb la presentació de la seva nova línia de maquillatge, que va mostrar a través de les seves xarxes socials, amb un canvi de look radical. La cantant va decidir acomiadar-se de la seva característica cua de cavall i va decidir lluir sense filtre, sense maquillatge i amb la seva cabellera d'arrissada natural. L'artista sap com mantenir-se en la palestra i per això sap com impressionar els seus seguidors, que no deixen d'admirar-la com a cantant i com a empresària.

La intèrpret de 'Dangerous woman' va compartir un vídeo a través del seu compte a Instagram per donar la notícia del llançament de la seva nova línia de productes per a la cura corporal de 'R.E.M Beauty'. Tanmateix, el que va cridar l'atenció no va ser la presentació de la seva línia, sinó el canvi de look radical que va mostrar amb els seus rínxols naturals molls i la seva cara rentada, sense una gota de maquillatge. A la publicació l'artista promou la importància de la bellesa sense filtres, per això va lluir amb orgull el seu cabell i el seu rostre al natural. "Després de més de set anys creant fragàncies, estic més que emocionada d'anunciar que avui per fi hem llançat la nostra primera col·lecció corporal completa", va detallar a la seva publicació l'exestrella de Nickelodeon.

Ariana Grande

Per descomptat, les reaccions dels seus fans no es van fer esperar i alguns d'ells la van felicitar per aquest nou èxit i van admirar el bonica que es veu l'artista amb els seus rul·los. "Wow, et veus bonica!", va dir un dels seus seguidors. "El teu cabell! sensacional", va escriure un altre internauta. "M'encanta això!", va assenyalar un altre dels fans que són només alguns comentaris amb què van afalagar la cantant. "Estic molt emocionada i orgullosa d'aquest pas i de tot el que hem creat fins ara. Mai no em cansaré quan la gent em digui que li encanten les nostres fragàncies o quan les faig olor en algú i em digui 'gràcies, és teu!'", va afegir Ariana Grande a la publicació.

La nova línia porta per nom 'God Is A Woman Body' i amb el llançament, la intèrpret de '7 Rings' s'afegeix a una tendència que reuneix celebritats com Rihanna, Selena Gómez, Jennifer Lopez i Vanessa Hudgens entre altres, que recolzen la bellesa natural. Aquesta col·lecció inclou quatre productes que prometen ser del gust dels amants de la cura de la pell. Un suflé exfoliant corporal valorat en 30 dòlars. Un oli corporal de 35 dòlars. Una crema per a mans i cos el preu del qual és de 12 dòlars i un joc de viatge de fragància amb valor de 38 dòlars. Ariana Grande va revelar que els seus favorits són els dos primers: el suflé exfoliant i l'oli corporal. Tots i cada un dels productes de la nova línia de 'R.E.M Beauty' segueixen la mateixa dinàmica amb què va començar l'empresa fa ja gairebé dotze mesos. Estan creats a partir d'ingredients nets, vegans i d'origen sostenible, destaquen l'oli de coco, el llard de karité i l'oli d'argània, que aporten, nutrients naturals a cura de la pell.