Bad Bunny va deixar enrere la seva etiqueta de 'Conill Dolent' per ajudar nens i joves d'escassos recursos de Puerto Rico. Per a això, l'intèrpret de 'Em porto bonic' amb la seva fundació 'Good Bunny' va repartir uns 25.000 regals, entre els quals destaquen articles esportius, instruments musicals i artístics, amb motiu de la celebració del Nadal.
Bad Bunny va començar amb aquesta iniciativa el 2018 i va tornar a fer-la el 2019. Tanmateix, a causa de la pandèmia per Covid-19, l'intèrpret no va poder complir aquest lliurament de regals el 2020 ni el 2021, per la qual cosa l'ha fet molta il·lusió alegrar-lo el Nadal als més petits de Puerto Rico el 2022.
L'artista va aparèixer al Colosseu Roberto Clemente de San Juan lluint un abric, pantalons foscos, sabatilles esportives blanques i una gorra groga que li cobria gran part de la cara. En aquest esdeveniment nomenar com a 'Bonica Tradició', Benito Martínez Ocasio, nom real de Bad Bunny, va fer lliurament de diversos articles esportius com pilotes de futbol, de bàsquet i voleibol, així com també va regalar instruments musicals com pianos, congues, guitarres i violins.
"Moltes felicitats!" van ser les úniques paraules que l'artista va concedir als mitjans locals, mentre es dedicava a lliurar-los els regals als milers de nens que es van apropar al lloc des de la matinada. Per la seva part, Camila Vega, coordinadora de desenvolupament de la Fundació 'Good Bunny', va explicar en una conversa amb EFE que l'objectiu d'aquesta iniciativa és fomentar els tres pilars fonamentals de l'organisme social de l'illa: l'esport, la música i l'art. "Estem dirigits a donar suport a nens i joves d'escassos recursos i dirigir-los a ser líders sota aquests tres pilars", va indicar Vega. "Estic molt complaguda amb l'activitat, molt contenta i tot fluint molt bé", va afegir Vega, mentre intentava atendre centenars de persones que esperaven als afores del coliseu ubicat a la capital de Puerto Rico.
A més, Camila Vega va assenyalar que tots els regals van ser comprats en botigues locals, pel que d'aquesta manera Bad Bunny també estaria ajudant l'economia del seu país en invertir en petits comerços i no en les grans cadenes de botigues com Walmart, Costco o Target.
Bad Bunny és l'artista més escoltat del món a Spotify per tercer any consecutiu
Trencant el seu propi rècord, Bad Bunny es va convertir en l'artista més escoltat a nivell global a Spotify per tercer any consecutiu. A més, d'acord amb 'Billboard Boxscore', Benito Martínez va ser l'artista que més diners van recaptar amb els seus concerts durant 2022, ja que va aconseguir acumular uns 373 milions de dòlars tan sols amb la venda de les entrades dels seus xous. Així mateix, 'un estiu sense tu' va ser escollit per la revista 'Estafi' com el millor àlbum de l'any, descrivint-lo com a "àlbum sobre el desamor, sí, però també una autèntica carta d'amor a la seva terra natal, Puerto Rico, i un homenatge sonor a la diàspora caribenya".
Sense lloc a dubte, el 2022 va ser un dels millors anys per a Bad Bunny, pel que no va voler deixar passar l'oportunitat de retribuir una mica d'aquest amor amb els més necessitats del seu país.