Bad Bunny s'ha posicionat com l'artista més escoltat del món i el més rendible, convertint-se en la joia de la corona de la indústria de la música el 2022. Benito Antonio Martínez, el veritable nom de l'anomenat 'Conill dolent', és el reggaetoner més famós del món i el més escoltat. D'acord a un estudi de Bloomberg el porto-riqueny és el més escoltat de les plataformes de Spotify i YouTube.
En una nova indústria musical marcada per les aplicacions de streaming, Bad Bunny ha sabut aprofitar el moment i ha sumat més de 62 milions de reproduccions a Spotify, on, a més, les seves cançons van aparèixer al top 100 de Spotify més vegades en els últims dos mesos que les d'Harry Styles, Olivia Rodrigo, Drake i Kendrick Lamar junts. Així mateix a Youtube, acumula més de 1.200 reproduccions en els últims dos mesos, sis vegades més que el grup de K-pop BTS, amb 183,9 milions i gairebé set més que Shakira, amb 175 milions, d'acord amb la llista dels 25 artistes més influents del món, elaborada per Bloomberg. A Instagram, on té més de 27 milions de seguidors, podria estar cobrant per cada foto patrocinada entre els 30.000 i 60.000 euros. A més dels seus contractes com a imatge per a firmes com Foot Locker, adidas, Apple o Supreme.
Després d'haver fet esperar més d'1 any i mig als seus milers de fans per tornar amb nova música, Bad Bunny va llançar el seu nou àlbum 'Un Verano Sin Ti' el qual l'ha ratificat com el reggaetoner més mediàtic del moment. Aquest nou disc ha generat gairebé 3.000 milions de reproduccions a Spotify i ha venut més d'1,4 milions de còpies des del seu llançament el passat 6 de maig.
Actualment Bad Bunny encapçala la llista de Pollstar de les gires més lucratives del moment a nivell mundial. El cantant va registrar ingressos mitjana de més de 3,1 milions de dòlars per ciutat, seguit per Elton John, amb ingressos de 2,4 milions de dòlars, i Eric Church, amb 1,7 milions. En set anys de carrera el boricua ha acumulat gairebé 18 milions d'euros, una fortuna que li ha deixat l'haver-se convertit en el rei del streaming.
Des del seu salt a la fama el 2016, la capacitat de generar diners del boricua no ha deixat de créixer, el seu primer any va generar uns 800 mil dòlars a l'any, i cobrava 30 mil dòlars per cada xou. Només en la seva gira europea, que va constar de 21 concerts, i l'intèrpret de 'Si veo a tu mamá', va poder haver guanyat aproximadament uns 300.000 dòlars nets sol l'any 2017.
Bad Bunny va passar de ser un empaquetador de bosses en un supermercat, a convertir-se en la joia de la corona de la indústria de la música el 2022. Ha estat criticat per ser un fenomen de xarxes socials, amb poc contingut. Tanmateix el boricua també ha mostrat el seu costat filantròpic amb la seva fundació 'Good Bunny' que busca endinsar als joves en les disciplines de la música i les arts.