La cantant nord-americana Becky G ha sorprès a tots els seus seguidors en mostrar-se al seu últim vídeo d'Instagram amb un look de maquillatge molt poc discret i bastant cridaner. Per això, molts pensen que no sembla ella, ja que l'excés de productes ha modificat algunes de les seves faccions naturals.
En el vídeo es pot veure la intèrpret de "Fulanito" presumint els seus dots per al maquillatge, en realitzar-se un look amb la nova col·lecció de nadal de la seva pròpia marca de maquillatge: Treslúce Beauty. La cantant va elegir la famosa cançó nadalenca "All I Want For Christmas Is You", de la icònica cantant de pop Mariah Carey, per ambientar el seu vídeo, mentre mostrava als seus seguidors com aconseguir un maquillatge elegant amb els seus productes.
La intenció de l'artista era molt bona, fins que va decidir exagerar una mica amb els productes: Celles molt definides, rubor al màxim, pols solta en l'àrea de les ulleres per fer la tècnica de "baking", també conegut com a maquillatge enfornat, look d'ulls en tons vermellosos i morat, i uns llavis excessivament delineats fora de la seva línia natural. Aquest va ser el look que va decidir utilitzar per presentar la seva nova col·lecció.
Molts dels seus seguidors van elogiar el talent que té l'artista en maquillar-se, però alguns no van estar d'acord amb l'elecció de productes, ja que els semblava totalment excessiu. "Becky, ets bonica no necessites tant maquillatge", va comentar un dels seus fans, mentre un altre el secundava dient: "Que rar veure't amb tant maquillatge, realment no ho necessites", alhora que un seguidor comentava que en veure el vídeo no "la reconeixia". Malgrat que a molts dels seus fans no els hagi agradat aquest look, el cert és que la cantant està tenint molt èxit en la seva faceta com a empresària, ja que la seva línia cosmètica ha aconseguit posicionar-se en la indústria de la bellesa, i moltes persones han indicat que és de molt bona qualitat, i a preus realment assequibles.
La nova col·lecció de la marca de Becky G té per nom: "Nits de celebració" i està ambientada en les festivitats nadalenques. El producte principal de la col·lecció és una paleta d'ombres anomenada, "Tres reines". La paleta consta de 18 ombres en acabats mates i brillants; algunes de les seves peculiaritats és que té entre els seus components l'atzavara blava mexicana, i la il·lustració de la paleta va ser realitzada per l'artista dominicana, residenciada a Nova York, Stephanie Vidal. La col·lecció també compta amb un set de pestanyes postisses anomenades: "Tres Desitjos", venen en format 3D somni, 6D Stellar i 5D fantasy. A més, compta amb una bossa color blau rei i diverses col·leccions de regal, que inclouen diversos productes de la col·lecció. Els preus de cada un d'aquests productes oscil·len entre els 30 dòlars (26 euros), que costa la paleta d'ombres i 125 dòlars (109 euros), que costa el set complet.
La cantant ha assenyalat que el suport de la seva família i el de la seva parella ha estat fonamental per perseguir el seu somni, i tirar endavant la seva nova marca.