Celia Forner és una supermodel espanyola que va ser elegida la Millor Model del Món el 1987. Va passar de ser la favorita de les passarel·les a fundar la seva pròpia firma de bellesa, 'Alleven Beauty', posicionada en la cosmètica de luxe, que ha desenvolupat productes amb la millor tecnologia europea i producció espanyola. La firma va néixer el 2017 a partir de formulacions veganes, amb una estricta "selecció de components a partir de l'ús de les tecnologies avançades per a una eficàcia més gran i resultat i menys impacte ambiental; de vegades, això te'l dona la naturalesa, però també la biotecnologia i les molècules", va dir l'emprenedora espanyola en entrevista a Forbes.

El gran èxit de 'Alleven Beauty' està l'haver posicionat el maquillatge corporal en esprai i efecte airbush que va aconseguir ser utilitzat per estrelles, com Beyoncé, Cardi B, Emma Stone, Scarlett Johansson o Alicia Vikander, entre altres. 'Colour Shield' és el nom del producte que ha resultat un èxit fulminant. És un maquillatge per al cos amb efecte aerògraf capaç de corregir-ho tot amb la precisió de Photoshop. Per això s'ha convertit en el favorit de les artistes a la catifa vermella, que sempre llueixen una pell impecable i ara sabem quin és el seu secret més ben guardat.

Celia Forner/ Agencia

L'èxit del producte ha estat una sorpresa fins i tot per a ella mateixa. "I el que més gràcia em fa és que no és només un producte femení", ha dit l'emprenedora espanyola. "Vaig arribar a aquesta idea d'una forma absolutament orgànica, com ha passat sempre amb tots els projectes en què m'he involucrat. El producte que he creat és el que jo vaig pensar que faltava al mercat i em vaig adonar d'això perquè jo mateixa, i la gent del meu entorn l'hem necessitat moltes vegades", va agregar. Després de 'Colour Shield', Celia Forner va repetir el gran èxit amb la seva línia facial i va aconseguir que la seva mascareta facial 'Alleven Stellar Mask' s'erigís al producte cosmètic més premiat internacionalment de l'últim any.

"Volia aportar productes i solucions una cosa que no trobava al mercat i que em semblava que podien ajudar i agradar a moltes dones i homes. Vaig tardar molt temps! Cinc anys i diversos intents fallits en diferents països fins que vaig donar amb el meu equip actual. Els cosmètics es produeixen en la seva totalitat a Espanya, alguna cosa del que em sento especialment orgullosa", ha dit la reconeguda supermodel espanyola.

Emma Stone/ Agencia

Alleven Beauty té una sòlida presència internacional tant als Estats Units, el Regne Unit i tot Europa. Gràcies a això, i malgrat la crisi del 2020 producte de la pandèmia, la firma espanyola va aconseguir créixer en els anys 2020 i 2021, mentre que es manté enfocada en l'expansió de la marca cap a Àsia i Sud-amèrica.

La firma de l'emprenedora espanyola que va començar com la seva pròpia solució a un problema per al qual no trobava alternatives, per això s'ha convertit a la marca imprescindible per a Beyoncé, Cardi B i Emma Stone, entre altres celebritats, influencer i models d'altíssim nivell, que saben el que hi ha en quins productes de qualitat cal invertir, per enlluernar a qualsevol catifa vermella.