En parlar d'empreses i grans negocis, el primer que ve a la ment de molts són homes en vestits i dones amb faldilla tub i taló d'agulla. No obstant això, és una activitat que continua augmentant el seu atractiu per al públic en general. Cada vegada són més els actors, músics i esportistes que destinen part dels seus guanys a negocis que poc o gens tenen a veure amb les seves operacions principals. Hi ha diferents rubros en els quals s'enfoquen aquestes inversions, però aquesta vegada et comptem sobre certs famosos, Beyoncé entre ells, que s'han passat al món de l'alimentació.
El fet d'invertir i diversificar el capital s'ha de fer a diferents escales. Tant per a les figures de prestigi com per a inversors modestos això és un deure. Encara que, en el cas de les celebritats, la seva imatge és un actiu que afavoreix immensament el màrqueting de qualsevol emprenedoria o negoci. Un dels primers artistes en invertir, amb gran èxit, va ser Paul Newman al món de l'alimentació. Sota el nom de Newman's Own va inundar totes les prestatgeries dels supermercats. Es va tractar d'una línia de salses per a pastes i pizza amb el seu rostre a cada ampolla. Avui dia és una pràctica estesa, que va des de Beyoncé fins a altres famosos.
Els famosos que han entrat al món de l'alimentació amb Beyoncé
Una de les aliances entre una marca d'aliments i un artista que volem destacar és la de Beyoncé, la qual se n'ha anat fins als núvols. El 2022, l'esposa de Jay-Z es va convertir en una inversora clau en la companyia Lemon Perfect, després que aportés un capital al seu favor. Aquest finançament va portar la companyia a percebre un total de 42 milions de dòlars d'accionistes i la seva valoració va créixer a 100 milions de dòlars a tan sols tres anys de la seva creació. Ara bé, Lemon Perfect és una marca d'aigua alimentada amb llimones orgàniques, complementada amb electròlits de potassi i vitamina C. La intèrpret va comentar que no sol: "gaudir de les begudes sense sucre afegit, però Lemon Perfect és deliciosa".
A més de la líder de Destiny's Child, la marca Madison Brown Ice Cream es va aliar amb la Fundació Clara Lionel (CLF) de Rihanna per crear un tipus de gelat napolità. És una iniciativa per donar suport al Carib i els Estats Units a contrarestar desastres climàtics. Seguint aquesta línia, un altre cantant que ha fet inversions sostenibles en aquest sector és Bon Jovi, el vocalista té dos restaurants solidaris en New Jersey, on els comensals poden triar pagar 9 euros o fer un treball voluntari per obtenir el menjar. Així mateix, Kylie Jenner és ambaixadora de GLOW Beverages. Es tracta d'una firma que comercialitza begudes amb electròlits d'alta qualitat. I per descomptat, podríem nomenar a Jason Derulo amb TREO, els Jonas Brothers amb Olipop i Jennifer Garner amb Once Upon A Farm. Sorprès? Els famosos no només inverteixen en firmes de luxe i mansions, el món de l'alimentació és tan atractiu i lucratiu com els altres. I Beyoncé és una indiscutible prova d'això!