Camila Cabello va protagonitzar la cerimònia d'obertura de la final de la UEFA Champions League a París i ho va fer en la seva millor forma física. La cantant d'origen cubà ha mostrat el seu tonificat cos a la capital de França després d'haver rebut múltiples qüestionaments per les seves fotografies en banyador. La intèrpret de "Havana" ha rebut grans crítiques en els últims temps, tant de part de paparazzis i mitjans de comunicació, com dels seus mateixos fanàtics en xarxes socials i a la web. "Jo utilitzava biquinis que eren molt petits i no m'importava com em veia, però veia les fotos i els comentaris a internet i em feia ràbia", va assenyalar l'artista recentment.
No obstant això, la cantant s'ha mostrat a Paris règia i bonica, en els dies previs a la final de la Champions League. Amb la torre Eiffel de fons, Camila Cabello ha presumit les seves tonificades cames i una cintura envejable lluint un vestit groc amb detalls trenats, amb escot fins al maluc i sandàlies daurades. La cantant llueixun posat molt sensual, que deixa a després de totes les inseguretats que va viure per les crítiques al seu cos.
"Em baixava l'autoestima i intentava recordar que aquests eren els pensaments culturals, no els meus. Una cultura tan acostumada a una imatge del que suposadament ha de ser el cos d'una dona i que és completament irreal", va assenyalar l'artista de 25 anys en un text publicat en el seu compte Instagram, amb el qual va dir sentir-se "alliberada" en poder expressar tota la pressió que ha sentit sobre el seu físic. "Photoshop, alimentació restrictiva, excés d'exercici elecció d'angles que fan que els nostres cossos es vegin diferents a com són en aquell moment o en el seu estat i forma naturals, quan respirem profundament, quan mengem, quan ens permetem ser com som", va agregar la intèrpret de 'Señorita'.
La cantant va arribar a París amb prou autoestima per oferir una presentació que va tenir un desplegament de vestits, ballarins i coreografies, i va comptar amb les principals cançons de la carrera de la cubana, així com alguns dels nous llançaments del seu tercer àlbum, 'Família'. "Estic molt emocionada per pujar a l'escenari! Tinc la intenció de muntar un espectacle realment especial, enllaçant l'esperit de la meva herència llatina amb un sentiment d'unió per als fanàtics", va dir Cabello fa uns dies.
"Estem molt entusiasmats per tornar als espectacles en viu des dels estadis, així com per portar Camila Cabello a l'escenari aquest any. Pepsi té una llarga i rica herència en entreteniment i l'espectacle d'aquest any, que incorpora elements de l'esperit llatí de Camila a un dels esdeveniments esportius anuals més esperats, no serà una excepció", va dir Eric Melis, vicepresident de màrqueting global de Pepsi, marca patrocinadora de la UEFA. L'artista també es troba dins de la llista de talents musicals i futbolístics que recolzarà #Football4Refugees (Futbol per als Refugiats), un programa de ACNUR, l'Agència de l'ONU per als Refugiats, que busca unir a la comunitat mundial del futbol en la recaptació de fons per a les persones desplaçades a tot el món.