Cameron Díaz va fer el seu debut a la gran pantalla fa gairebé tres dècades amb l'estrena de la pel·lícula "La Máscara" al costat de Jim Carrey, el 1994. El seu paper de Tina Carlyle la va catapultar a la fama als 22 anys i en molt poc temps va passar a formar part de les 20 actrius més taquilleres de Hollywood, segons un estudi realitzat per Box Office Mojo, el 2016.
No obstant això, va ser la seva participació en "La boda de mi mejor amigo" (1997) al juntament amb Julia Roberts i el seu rol protagònic "Los Ángeles de Charlie" (2000) al costat de Drew Barrymore i Lucy Liu, les pel·lícules que la van posicionar al cim de la fama. A més, la bonica rossa d'ulls blaus li va donar vida a Fiona, la irreverent princesa de les pel·lícules de Shrek, sent catalogada com una de les actrius més atractives de la història, va aconseguir sorprendre tots quan va anunciar el seu retir de l'actuació el 2018, als 45 anys.
Malgrat la seva sorprenent "jubilació actoral" l'actriu ha va decidir convertir-se en una empresària d'èxit en crear la seva pròpia marca de vins elaborats amb raïm ecològic del Penedès en la comunitat autònoma de Catalunya, situada entre les províncies de Barcelona i Tarragona. Juntament amb la seva amiga Katherine Power, l'ex de Justin Timberlake va crear la seva pròpia marca de vins anomenada Avaline, una gamma que ha estat qualificada amb l'etiqueta de "vins impius". L'actriu va revelar que "sempre he cregut que la clau del benestar és l'equilibri. Crear un vi net, ple de bondat natural i lliure de desenes d'extres no desitjats i no divulgats, m'ajuda a trobar aquest equilibri quan estic gaudint d'una copa de vi".
L'actriu va assegurar que té per objectiu comercialitzar "el vi més pur, creat per a aquells que abracen el plaer de tota una vida i un enfocament relaxat del benestar". A més, va assegurar que els vins que no són produïts de forma ecològica contenen una gran quantitat de pesticides i "ves-te'n a saber que més". Després de decidir que volien especialitzar-se en la producció de vi orgànic, Cameron Díaz i Katherine Power es van dedicar a fer "infinitat de tastos" i van invertir diversos anys i recursos en la investigació de la indústria del vi, arribant a la conclusió que no volia fer les coses de la mateixa manera que les indústries tradicionals. "Quan sabem què hi ha a la nostra copa, podem deixar que el vi treballi la seva màgia innegable: transformar els menjars, provocar amor i apropar-nos a aquells que ens preocupen".
Així mateix, van afirmar que els enòlegs poden afegir més de 70 ingredients i elements artificials al vi durant l'etapa de producció. Entre els elements que li afegeixen es troben els sucres, colorants artificials i concentrats., elements que no són necessaris ni beneficiosos per a la salut. L'empresa de vins de Cameron Díaz té com a premissa el següent: "Sense els extres, el que proves a cada copa d'Avaline és el raïm pur i deliciós". A causa del confinament, la venda del vi va augmentar en un 200 %, convertint el negoci de l'actriu en una empresa molt lucrativa aquests últims dos anys.