La setena edició de 'MasterChef Celebrity' ha iniciat les seves emissions a TVE, però es parla del càsting més fluix de la història del concurs. Les audiències han caigut en picat però es mantenen estables i líder de la nit. El concurs ha rebut crítiques per comptar amb alguns rostres com Patricia Conde, que encara deu a Hisenda més d'un milió d'euros. Però també s'ha parlat de Nico Abad, que ha fitxat pel talent xou per intentar ressorgir la seva carrera periodística.
El juny de 2020 Nico Abad va desaparèixer de Mediaset per un suposat incompliment de contracte. Tanmateix, el Tribunal Superior de Justícia de Madrid va declarar improcedent el seu acomiadament, el mateix que ha succeït amb Antonio David Flores o hauria passat amb Paz Padilla si no haguessin arribat a un acord. El grup de comunicació va haver d'indemnitzar el presentador esportiu amb una important suma de diners, 279.686,07 euros. El comunicador ha obtingut el suport de la justícia després que el Jutjat Social nº11 de Madrid desestimés la seva demanda en primera instància.
Nico Abad va fitxar per Mediaset després de ser un dels presentadors estrella de Canal+. Va estar en el grup de comunicació de Fuencarral tres anys. Allà va cobrir esdeveniments esportius com les competicions de MotoGP. També va cobrir el Mundial el 2006 a Alemanya. El 2007 es va unir a l'equip d'esports de Telecinco. Entre altres programes va presentar 'Deportes Cuatro'.
Mediaset va acomiadar a Nico Abad per incomplir el seu contracte d'exclusivitat
Abad va rebre el 9 de juny de 2020 la carta d'acomiadament, que segons Mediaset era conseqüència d'un incompliment de contracte per haver aparegut en multitud d'anuncis sense autorització prèvia del grup. Va participar en un anunci de Ford o en la pel·lícula 'El Pla', entre altres esdeveniments publicitaris.
Segons Mediaset, el periodista tenia un contracte d'exclusivitat amb el grup de comunicació. Per poder realitzar aquests treballs externs, el periodista havia de demanar permís a la cadena. La sentència del cas exposava que Mediaset va dur a terme "una investigació interna a fi d'esbrinar la participació en diferents campanyes publicitàries de Nico Abad". El periodista va interposar un recurs i el Tribunal Suprem va considerar que Nico Abad no tenia intenció d'ocultar aquests treballs, estaven destinats a obtenir una difusió més gran.
A més, el tribunal ha estudiat els contractes d'Abat amb Mediaset i explica que "la cessió dels drets d'imatge queda referida a les activitats com a presentador en execució del mateix contracte, per la qual cosa deixa fora les activitats externes del demandant".