Posar-se bòtox als llavis és una pràctica molt comuna entre celebrities de tot el món. Sara Carbonero, Pilar Rubio o Lara Álvarez són algunes de les cares conegudes que, de la nit al dia, han aparegut amb uns llavis més gruixuts. Una cosa que només pot ser fruit d'haver passat per la sala d'operacions. I es pot dir que en ocasions molts dels seus fans han considerat que s'havien passat amb les injeccions.
Tanmateix, l'augment de llavis en aquestes i altres influenceres és insignificant en comparació amb el de la búlgara Andrea Ivanova. Alguns consideren que fins i tot voreja el ridícul. Advertim que les imatges que veuràs a continuació poden ferir sensibilitats.
La dona amb els llavis més gruixuts del món és Andrea Ivanova
Andrea Ivanova, una estudiant de filologia de Bulgària, ha gastat milers d'euros en cirurgies i retocs estètics per aconseguir la seva aparença desitjada. Amb 20 injeccions als llavis i una suma propera als 8.000 euros gastats, segons el Daily Mail, ara ostenta el títol de "la dona amb els llavis més gruixuts del món".
Tal com ha explicat la pròpia Andrea a les seves xarxes socials, va començar a buscar persones amb llavis grans a Google quan tenia només 15 anys. Li agradava l'aparença artificial i extravagant d'algunes persones, i va decidir que volia veure's així també.
"Des de petita, he tingut una idea diferent de la bellesa. Sempre vaig ser fan dels looks extravagants i de la gent amb una aparença artificial. Sempre em van atreure també els llavis grans. Per això, quan vaig complir 15 anys, vaig decidir canviar la forma en què em veia", va comentar Ivanova, l'any passat en una entrevista per a Storytrender. "Vaig començar googlejant persones amb els llavis gruixuts i em va agradar molt l'aparença d'algunes. Però no em vaig inspirar en ningú especial per començar el meu canvi. No volia semblar-me a ningú en particular. Al contrari. Tenia idees específiques al meu cap que sabia que només podia expressar amb el meu aspecte i, per això, vaig decidir invertir milers d'euros a engrandir els meus llavis", va comentar.
Alguns temen per la seva salut, però ella està encantada amb el seu aspecte
Encara que Andrea està fascinada amb el seu aspecte, no tots estan d'acord. Després d'invertir milers d'euros a engrandir els seus llavis, Andrea ara s'assembla a una nina Bratz o una Barbie, segons la premsa. I rep molts comentaris negatius, però diu que és normal perquè a algunes persones els costa acceptar que hi ha gent diferent. Andrea creu que "el món necessita més gent com ella, diferent i acolorida, per demostrar que tots podem ser diferents", tal com va assenyalar en una entrevista en YouTube. Vol demostrar-li la gent que tots tenim el dret a veure'ns com vulguem, sempre que no fem mal ningú.
Tanmateix, alguns dels seus seguidors insisteixen que Andrea s'està fent malbé a si mateixa amb els seus retocs. Després de gastar gairebé 2.000 euros en un farcit de galtes, la búlgara pretén tornar a passar per les mans d'un metge i injectar-se novament als llavis, mandíbula i mentó. Malgrat que alguns han expressat la seva preocupació per la seva salut, Andrea està decidida a seguir endavant amb el seu pla.
Encara que alguns puguin considerar que Andrea ha anat massa lluny, ella està contenta amb la seva aparença actual. Creu que els seus llavis són perfectes i que continuarà gastant diners per aconseguir el seu objectiu de ser la dona amb els llavis més gruixuts del món. Encara que alguns puguin preocupar-se per la seva salut, Andrea Ivanova no sembla tenir cap problema amb els seus llavis gegants i diu que no li impedeixen menjar res.