Continua la polèmica entre Ivonne Reyes i Pepe Navarro. Ja són tretze anys de guerra judicial i mediàtica, els televisius s'han tornat a veure les cares als jutjats durant la celebració del judici per amenaces i assetjament contra el presentador. L'hostessa apareixia visiblement nerviosa, però amb ganes de parlar. "M'escoltaran després de trenta denúncies, no sé quantes n'he posat". La mare d'Alejandro va demanar que es posés una mampara per no haver de veure la cara al periodista. Per la seva part, Pepe Navarro arribava somrient i molt tranquil. "Aquí hi ha el circ", deia. El presentador ha confirmat que la Fiscalia ha demanat "la meva absolució" i ha recalcat el seu malestar "hi ha coses que són molt desagradables".

Després de l'entrevista que va realitzar Pepe Navarro en el 'Deluxe', en el que una altra dona el va posar contra les cordes, va ser Ivonne Reyes qui va donar la seva versió. "He decidit parlar ara perquè he esperat que aquest senyor acabés la seva gira televisiva. He volgut reposar tota la informació i ara estic disposada a desmentir totes les barbaritats que diu", així començava l'entrevista Ivonne Reyes.

Ivonne Reyes : MEDIASET

Ivonne Reyes i el seu fill estan farts d'aquesta batalla. Ja van donar l'oportunitat a Pepe Navarro de fer-se una prova de paternitat en el seu moment i aquest es va negar, i ara ells no pensen fer-se cap més. Deixen clar que Pepe Navarro és el fill d'Alejandro Reyes. "Va perdre la seva oportunitat, va passar el seu tren, ja ni el seu fill ni jo no ens farem cap test".

Ivonne Reyes va estar molt enamorada de Pepe Navarro

La veneçolana va voler deixar clar que el temps que van estar junts van mantenir una relació de parella. Ambdós es volien i estaven molt bé junts. "Nosaltres no només no teníem una relació patern filial, si no que ens vèiem diàriament i manteníem una relació de parella, ens ho passàvem molt bé junts, jo estava molt enamorada d'ell i li vaig voler molt, la persona que es va asseure aquí en aquest plató no té res a veure amb la persona amb la que jo estava, ell estava enamorat de mi també", explicava Ivonne.

Ivonne Reyes i Alejandro

Ivonne va explicar que Pepe Navarro li va dir que havia deixat la seva dona, Eva Zaldívar, per estar amb ella. "Nosaltres ens comportàvem com a parella, sortíem a sopar i no ens amagàvem de ningú". Segons la veneçolana, Eva Zaldívar els va agafar una nit a Pepe i a ella a casa del presentador. Tanmateix, quan aquesta va arribar, el periodista va fugir en un taxi. "Ell va sortir per una altra porta i es va amagar en un taxi, però Eva sabia perfectament el que allà estava passant", va explicar Ivonne Reyes.