Després de dos anys liderant el rànquing com la celebritat més ben pagada per publicació a Instagram, l'actor Dwayne Johnson, més ben conegut com 'La Roca', ha estat destronat ni més ni menys que pel rei indiscutible d'aquesta xarxa social, el futbolista del Manchester United, Cristiano Ronaldo.

Fins fa uns dies, el protagonista de "Jumanji" i "Jungle Cruise" liderava aquesta exclusiva llesta dels millors pagats de les xarxes socials en cobrar poc més de 1.5 milions de dòlars (1,45 milions d'euros aproximadament) per publicitar alguna marca a les seves publicacions, ja que l'exlluitador de la WWE compta amb la barbaritat de 315 milions de seguidors. Tanmateix, els números no coincidien del tot, ja que Cristiano Ronaldo ocupava la segona posició tenint 442 milions de seguidors, sent la persona més seguida a Instagram, superant per més de 100 milions Kylie Jenner, qui és la segona persona amb més nombre de seguidors en aquesta xarxa social. Per aquesta raó, ha augmentat el cost per cada publicació, embutxacant-se 1.6 milions de dòlars (1,5 milions d'euros) per cada post, aconseguint una diferència de 81.000 dòlars amb relació al que guanya actualment Dwayne Johnson. Així que oficialment Cristiano Ronaldo va trencar un altre rècord en convertir-se en l''influencer' més ben pagat de tots els temps.

Cristiano Ronaldo/ Europa Press

Aquesta informació va ser recopilada per la plataforma Hopper HQ, que es va encarregar de realitzar la 'Llista dels més rics d'Instagram'. A més de Cristiano Ronaldo i de 'La Roca', en la tercera posició del rànquing es troba la cantant Ariana Grande, que guanya 1.510.000 dòlars per cada publicació amb contingut publicitari en el seu compte d'Instagram, on ja compta amb 311 milions de seguidors. Sorprenentment, la dona amb més nombre de seguidors en aquesta xarxa social, l'empresària Kylie Jenner, ocupa la quarta posició en cobrar 1.494.000 dòlars per cada publicació que li sol·liciti una marca. En la cinquena posició es troba la cantant i empresària Selena Gómez, qui guanya 1.468.000 dòlars per cada publicació en col·laboració amb alguna marca i en la sisena posició està una de les pioneres al món de les xarxes socials, l'empresària Kim Kardashian, qui genera un ingrés de 1.419.000 milions de dòlars per post.

Tornant als futbolistes, en la setena posició es troba Lionel Messi amb un ingrés de 1.169.000 milions de dòlars per cada col·laboració publicitària. Per completar el top 10, els executius d'Hopper HQ han determinat que el vuitè lloc l'ocupa Beyoncé, el novè Justin Bieber i el desè la model Kendall Jenner.

Des de la posició número 11 fins a la número 30 es troben les següents celebritats, en l'ordre en com estan ubicades en el rànquing original: Taylor Swift, Jennifer López, Khloé Kardashian, Nicki Minaj, Miley Cyrus, Neymar, Kourtney Kardashian, Kevin Hart, el jugador de criquet Virat Kohli, Demi Lovato, Rihanna, Cardi B, Billie Eilish, Lebron James i, Dua Lipa, Gigi Hadid, Priyanka Chopra, Emma Watson, David Beckham i per culminar el top 30, l'actor Will Smith.