Kylie Jenner, la menor del clan Kardashian-Jenner, s'ha posicionament com la primera dona en superar els 300 milions de seguidors a Instagram. La jove empresària de 24 anys ha superat les cantants Ariana Grande, que compta amb gairebé 290 milions de seguidors, i Selena Gómez, que té un milió menys que Ariana. L'únic compte que encara no ha pogut assolir és el del futbolista Cristiano Ronaldo, que compta amb gairebé 390 milions de seguidors a la famosa xarxa social. Els números de Kylie la posicionen per sobre de les seves famoses germanes, que també són reconegudes mundialment per la gran quantitat de seguidors que tenen a les seves xarxes socials.
Pot resultar curiós que la CEO de 'Kylie Cosmetics' hagi superat aquesta xifra just en el moment on menys publicacions ha fet. En els últims dos mesos, l'empresària només ha posteado cinc publicacions en el seu compte d'Instagram, una activitat inusual per a una de les influenceres més rellevants del món de l'espectacle. La germana petita de Kim Kardashian s'ha mantingut amb un perfil molt baix en les últimes setmanes a causa de la tragèdia en el festival d'Astroworld, on van morir 10 persones, mentre la seva parella, el raper Travis Scott, es trobava a l'escenari. A més, l'empresària es troba en les últimes setmanes del seu segon embaràs, fet que també va poder haver-la allunyat de les xarxes socials.
L'estrella de telerealitat va tornar a les seves xarxes socials a la Nit de Nadal, després de gairebé dos mesos d'absència, però no va publicar una fotografia d'ella, sinó de la seva mare, Kriss Jenner, utilitzant un brillant vestit vermell fa uns quants nadals enrere. Després, per a Any Nou, va publicar una fotografia en blanc i negre de la seva silueta. "A mesura que s'apropa el 2022, he estat reflexionant sobre aquest últim any i les benediccions que va portar, però també sobre els molts mals de cap que va portar. Pregària perquè aquest nou any estigui ple de molt amor per a tots vosaltres i espero que tots estigueu sans i estalvis durant aquest temps", va titular la imatge. Aquesta publicació compta amb 13 milions de "likes" de part dels seus seguidors que no tarden a reaccionar en observar que l'influencera torna a ser present a les xarxes socials.
En menys de tres anys, la dona més famosa d'Instagram ha duplicat la quantitat de seguidors que tenia quan va començar amb la seva marca de maquillatge. A més, és una de les personalitats que obté més ingressos amb l'ús d'aquesta plataforma, ja que s'estima que l'empresària pot arribar a guanyar més 450.000 euros per publicació. I si la publicació és mitjançant patrocini, pot arribar a guanyar més d'un milió d'euros.
La menor de la família ha creat una fortuna personal de més de 1.700 milions de dòlars a causa de l'èxit de la seva línia de maquillatge i cura personal "Kylie Cosmetics". L'influencera li va atribuir gran part del seu èxit com a empresària a les xarxes socials: "És el poder de les xarxes socials. Tenir una difusió tan forta abans de poder començar qualsevol cosa", va comentar Jenner en una entrevista per a 'Forbes'.