La núvia de Cristiano Ronaldo, Georgina Rodríguez, és una amant de la moda i això ho ha deixat clar sempre. Especialment al documental que va estrenar Netflix fa dues setmanes sobre la seva vida, la model va reiterar que li agrada molt la moda des de petita. "Sempre em fixava als vestits i quan vaig arribar a Madrid que vaig començar a treballar en Massimo Dutti i després a Gucci vaig començar a interessar-me molt més per la moda, a viure-la més i a entendre-la mes, m'encanta Gucci, m'encanta Hermés, m'encanta Prada, m'encanta Louis Vuitton", assenyala l'influencera en un dels episodis.
La seva passió per la moda la va portar a llançar la seva pròpia marca de roba fa un any exactament. 'Om By G' és el nom de la firma i la primera col·lecció de roba esportiva va ser llançada el 12 de febrer de l'any passat. "Hem estat treballant increïblement dur i estem emocionats de compartir amb vostès l'EDICIÓ LIMITADA - 'Eternal Love drop'. Pròximament", va publicar l'influencera durant el llançament de la seva primera col·lecció, que en menys de tres dies es va esgotar malgrat el seu elevat preu, ja que cada conjunt de xandall amb dessuadora supera els 200 euros.
"Tot venut. Moltes gràcies a tots pel seu suport. Gràcies per tant amor, estic sense paraules. No podem agrair prou per tot el seu amor i suport. Gràcies per l'amor. Enviem tot el nostre afecte a tots els que ens van donar suport. Més Om By G pròximament", va escriure Georgina Rodríguez a les seves xarxes socials, però la marca no va tornar a produir més dissenys.
La model va eliminar el perfil de la marca a les xarxes socials i també la menció que feia a 'Om By G' en la seva biografia, i va eliminar l'enllaç que portava a la pàgina web de la seva botiga. Encara que el site continua existint, però només mostra un collage de fotos de la núvia de Cristiano Ronaldo. Suposem que l'influencera ha d'estar molt ocupada amb l'enregistrament i llançament de la seva sèrie a Netflix, però també amb l'embaràs i pròxim naixement dels seus bessons, que engrandirà la família en els propers dies.
Georgina Rodríguez s'ha consagrat també com una jove empresària. Recordem que juntament amb el davanter del Manchester United és propietària de la clínica líder en implant capil·lar de Madrid. Fins al 2020, l'empresa Insparya Hair Medical Clinic S.L. comptava amb una facturació de 10,58 milions d'euros. Els negocis de 'Gio' li han donat un lloc en la llista Forbes com a part dels 100 influencers, que elevaran la seva marca a un altre nivell.
La núvia de l'astre del futbol ha donat molt de què parlar després de l'estrena de la seva sèrie a Netflix. Una de les notícies que ha pres rellevància en els últims dies és el suposat casament secret de la parella. Els rumors es van revifar durant el lliurament de premis 'The Best' de la FIFA, a Suïssa, on Cristiano Ronaldo va oferir un discurs que va encendre les alarmes de casament. "He de donar-li les gràcies a la meva família, la meva esposa, els meus fills, aviat tornaré a ser pare. Així que estic molt orgullós, és un gran assoliment i és genial ser el màxim golejador de tots", va expressar Ronaldo, deixant molts dubtes en referir-se a Georgina Rodríguez com la seva esposa.