María Patiño és un dels rostres més coneguts de la petita pantalla. Fa anys que la periodista està vinculada als programes de crònica social. Actualment, i des de 2012, la veiem al capdavant de 'Sálvame' com col·laboradora i 'Socialité' com presentadora, i en algunes ocasions també substitueix Jorge Javier Vázquez a l'edició de cap de setmana de 'Sálvame'.

La gallega està feliçment casada amb Ricardo Rodríguez, amb qui manté una relació de més de 14 anys. És un empresari d'èxit, però també actor, encara que aquesta faceta l'ha desenvolupat menys i és desconeguda per al gran públic. Tant al seu país d'origen, Veneçuela, com a Espanya, l'actor compta amb una llarga trajectòria en la interpretació. Ha treballat tant en televisió, com en cinema i publicitat. Precisament, aquest últim ha estat el sector en el qual més ingressos ha aconseguit.

Ricardo Rodríguez i María Patiño/ Agencia

Durant aquest últim any, ha estat imatge de Kurko Visión, una empresa òptica espanyola. A aquest projecte se li uneixen un altre dos. Ell mateix els ha fet públics a les seves xarxes socials. El primer d'ells han estat uns anuncis de Domino's Pizza, en els quals va donar vida a un galant de telenovel·la. Es van emetre a finals d'octubre. L'altre és un anunci d'una coneguda marca de refrescos.

Ricardo Rodríguez ha estat un dels protagonistes de la campanya de Coca-Cola, 'Veritable miracle', presentada a Turquia. Ell mateix va donar a conèixer aquest projecte a les seves xarxes socials, on a més va escriure una emotiva reflexió. "Ajuntarem totes aquestes famílies per Nadal i si pots la resta de l'any millor i si pots encara més, uneix, adopta algun amic, conegut o no, a aquesta gran unió. L'amor tot ho pot", va escriure el marit de María Patiño al costat del vídeo promocional de Coca-Cola.

Publicació d'Instagram de Coca-Cola Türkiye (@cocacola_tr)

A l'anunci Ricardo Rodríguez dona vida a un pare de família. "Cada lloc on es troba Coca-Cola es converteix en una taula que ens uneix. Perquè quan estem junts a la taula, succeeixen miracles", van escriure llavors. En l'espot es recrea una bonica estampa familiar, on la veritable protagonista és la Coca-Cola. "El veritable miracle és als menjars que fem junts", és el lema de l'anunci.

Ricardo Rodríguez va estar acompanyat per uns altres tres actors espanyols, aquests van donar vida als altres integrants de la taula, la mare i els dos fills adolescents. Coca-Cola destaca la importància de romandre unit, fins i tot en els moments més difícils. L'anunci ha estat tot un èxit i la carrera del marit de María Patiño, que compagina amb el restaurant, no para d'ascendir. És probable que, ben aviat, Ricardo Rodríguez es dediqui només a la interpretació.