El Live Action d'una de les pel·lícules més icòniques i representatives de Disney arribarà a la gran pantalla el pròxim 2023. Es tracta de l'adaptació de "La Sirenita", un dels clàssics de l'imperi Disney. Tanmateix, el film no ha estat lliure de polèmica, ja que l'elecció de l'actriu que interpretarà Ariel, Halle Bailey, ha causat una gran onada de crítiques per no tenir una gran semblança física amb el personatge de caricatura.

No obstant això, l'expectativa amb relació a la pel·lícula s'ha anat incrementant en confirmar-se la participació de consagrats actors com: Javier Bardem, Melissa McCarthy, Awkwafina i Daveed Diggs. Malgrat que els detractors del film han volgut fer-li mala publicitat a aquesta nova producció, el cert és que els fills de Javier Bardem estan completament emocionats per l'estrena de la pel·lícula, i no poden esperar per veure el seu pare interpretant l'imponent Rei Tritó. Va ser el mateix Bardem que va comentar en una entrevista per a 'Sirius XM' com va ser la reacció dels seus dos fills, Leo i Luna, en conèixer la notícia de la seva participació en el film.

"Quan em van oferir la pel·lícula, estava esmorzant amb els meus dos fills i després vaig dir: 'Bé, estan parlant que estigui en 'La Sirenita', i la meva filla es va emocionar molt", va explicar l'espòs de Penélope Cruz. "Vaig dir: 'Però no interpretaré Ariel! No interpretaré a Ariel'", va fer broma entre rialles amb els seus fills. "Esclar que no, papa. Seràs Tritón, veritat?' I jo li vaig contestar que sí. I aquesta va ser una de les raons per les quals vaig fer 'La Sirenita'", va confessar l'actor, mentre revelava que el veritable motiu pel qual va acceptar el paper va ser per la reacció de la seva filla Luna.

En aquesta oportunitat, l'actor mostrarà la seva faceta com a cantant de musical per primera vegada en la seva carrera artística. L'actor va començar els seus assajos com a cantant sota la direcció de Rob Marshall, famós cineasta que va dirigir a la seva esposa, Penélope Cruz, en el musical "Nine i Piratas del Caribe: en mareas misteriosas", i que, curiosament, és un gran amic de la parella d'actors, ja que ell va ser l'encarregat de confirmar el nom del fill de l'actor juntament amb Penélope Cruz: Leo, qui actualment té 11 anys.

Javier Bardem i Penélope Cruz

Javier Bardem i Penélope Cruz/ Agència

L'actor de "Being the Ricardos" no ha desaprofitat l'oportunitat d'agrair Rob Marshall per haver-lo ajudat a fer incursions en el món dels musicals, ja que Penélope anhela en algun moment protagonitzar un musical al costat d'ell.

Durant una entrevista en el programa "The Jess Cagle Show", va dir: "Ell és un gran ésser humà a qui realment admiro, tenia moltes ganes de treballar amb ell i quan coincidim per a aquest projecte, ell va ser el primer que realment em va donar l'oportunitat i va confiar en mi per cantar una cançó", mentre indicava que "va ser veritablement important per a mi fer aquest pas", deixant de banda el temor per cantar per primera vegada en una pel·lícula tan esperada com ho és el Live Action de "La Sirenita".