Cada vegada més s'ha normalitzat la conversa sobre la salut mental i la importància de cuidar les nostres emocions per al benestar propi i col·lectiu. Selena Gómez és una de les artistes més preocupades en aquest àmbit, per a la qual cosa ha creat iniciatives que contribueixen a expandir serveis de salut mental a joves a les escoles i entorns educatius. Per això acaba de llançar una nova campanya que inclou una bonica dessuadora en disseny exclusiu, la recaptació del qual serà utilitzada en benefici de joves que necessiten desesperadament accés al suport, educació i serveis de salut mental.
L'artista acaba de llançar a través del seu compte Instagram una campanya anomenada "Les teves paraules importen" per crear consciència sobre les paraules que la gent utilitza quan parla de salut mental, i com les bromes i acudits sobre la malaltia mental, poden estigmatitzar o menysprear les persones que viuen amb les condicions.
Al maig se celebra el Mes de Conscienciació sobre la Salut Mental, data que ha volgut aprofitar Selena Gómez per iniciar aquesta nova campanya educativa 'Rare Impact by Rare Beauty x Mental Health First Aid' de com parlar sobre la salut mental.
"Les paraules poden ser una barrera per a les persones que busquen ajuda i augmentar l'estigma associat amb la salut mental", va escriure Gómez en el seu Instagram. "Moltes d'aquestes paraules han estat normalitzades i acceptades durant massa temps, i és hora que prenguem consciència de les paraules que utilitzem... perquè són importants".
La firma de l'artista, 'Rare Beauty està enfocada en continuar recaptant diners per al seu Fons Rare Impact, que busca expandir els serveis de salut mental per a joves. Per a això la línia de productes de bellesa també ha llançat una dessuadora de coll rodó d'edició limitada, disponible des de ja, per celebrar la nova campanya. Es tracta d'una peça oversize en color negre i amb lletres brodades, el preu de la qual és de 38 euros, i amb la qual la mateixa artista ha posat en xarxes amb un look molt casual.
Fa dos anys Selena Gómez va crear Rare Impact Fund, una organització a la qual destina l'un per cent de totes les vendes de 'Rare Beauty. L'organització té per objectiu recaptar 100 milions de dòlars durant la pròxima dècada, amb l'objectiu de donar suport a les organitzacions que treballen per augmentar l'accés als serveis de salut mental a les escoles.
A més d'això, recentment l'exnoia Disney va anunciar una societat amb MTV Entertainment per organitzar el primer Fòrum d'acció juvenil sobre salut mental, en coordinació amb l'administració de Joe Biden, el dimecres 18 de maig a Washington. L'objectiu és reunir 30 joves activistes de salut mental, juntament amb organitzacions, marques, agències governamentals i líders culturals per encoratjar les persones necessitades a buscar suport per a la salut mental. "Com a defensora de la salut mental, estic encantada d'unir forces amb MTV Entertainment juntament amb la meva iniciativa d'impacte social, Rare Impact Fund, amb l'objectiu de desestigmatitzar la salut mental a través de converses positives sobre l'autoacceptació i el benestar mental", va expressar Selena Gómez en un comunicat.