Tot va començar el setembre de 2022 a través d'un post d'Instagram. La mà de Rihanna amb una pilota de rugbi i tan sols un punt com a copy. Ser l'encarregada d'actuar en el famós Halftime xou de la Super Bowl de 2023 va ser una tornada digna als escenaris. Una carrera musical de més de 15 anys és un llarg recorregut, amb vuit discos d'estudi i col·laboracions al costat d'altres de grans de la indústria. Però a molts els va quedar el dubte, quant n'ha cobrat? Què tant va haver de pagar la NFL perquè tornés?

La nit va estar carregada d'electricitat, rumors, expectatives i va resultar ser un espectacle memorable. Rihanna va demostrar que té els èxits, la destresa i el carisma necessaris per espavilar-se sola a l'escenari més observat del món. El més curiós és que la NFL li havia ofert l'espectacle en repetides ocasions en el passat, aconseguint sempre una negativa de la seva part per motius polítics. Ara bé, el lògic en aquest cas és pensar que li van posar davant un xec amb diversos zeros i que no es va poder refusar més. Quant en va rebre llavors? No és el que esperes, t'ho expliquem tot en les següents línies.

RIhanna en la Superbowl

Rihanna no va cobrar per la seva aparició en la Super Bowl

La barbadiana no va obtenir ni un dòlar per la seva performance en l'entretemps de la Super Bowl. Encara que sembli impossible, la veritat és que cap dels intèrprets no cobra absolutament res. "No paguem als artistes", va dir un portaveu de la NFL a la revista Forbes el 2016. "Cobrim les despeses i els costos de producció", va agregar. Però abans que el teu cap doni voltes i creguis que tot és un engany, deixa'ns explicar que es tracta d'un contracte molt avantatjós. Ja que se'ls "paga" en termes de publicitat i això repercuteix directament en el que perceben per la seva música.

Les despeses i els costos de la producció són coberts per la NFL, malgrat ser sumes milionàries. Hi ha un sindicat que s'encarrega d'establir els diferents aspectes per gestionar l'escenografia, els ballarins, vestidor i altres. No obstant això, és una disposició que no s'estén a la celebritat. Doncs, realment, el seu pagament s'efectua en forma de "streaming". Des que es va anunciar que RiRi tornaria a cantar després de 7 anys inactiva al món de la música, els seus clàssics han tornat a la vida.

RIhanna en la Superbowl

Umbrella, Love on the brain i We found love ja van superar els 1 000 milions de reproduccions. Una vegada que va acabar el partit, els seus oients a Spotify van augmentar un 640 % sol als Estats Units. Bitch better have my money va aconseguir un 2 600 % i Diamonds, Rude Boy i We found love es van elevar en més de 1000 %. Sumat a això, els lipstick de la col·lecció del Superbol de Fenty Beauty es van esgotar en poques hores. I quant és això en diners? Milions.

Rihanna va fer una classe magistral de negocis en la Super Bowl. No només la seva música ha tornat a ser la més escoltada, sinó que va promocionar la seva marca de maquillatge alhora.