Fa tan sols uns anys, el nom de Kylie Jenner hauria passat desapercebut davant del públic, a causa que era la seva famosa família Kardashian els qui feien soroll a les xarxes socials, i a l'univers online.
Després del seu impressionant canvi físic i el seu debut com a empresària, l'influencer i model s'ha posicionat com una de les celebritats més famoses dels últims anys. La seva visió de negoci al llançar la seva marca de maquillatge 'Kylie Cosmetics' i el seu inigualable estil l'han consolidat com una de les personalitats amb més influència en internet, ja que tan sols a Instagram té més de 279 milions de seguidors i uns altres 25.5 milions al compte oficial de la seva línia de cosmètics
Kylie Cosmetics, la marca de la menor del clan Kardashian-Jenner, ha decidit reformular els seus productes i ha apostat per eliminar 1.600 ingredients nocius per a la salut, els olis d'origen animal, els parabens i el gluten. D'aquesta manera, han aconseguit que els seus productes siguin més naturals, respectuosos amb el medi ambient i totalment vegans. Aquesta nova col·lecció de maquillatge comptarà amb els seus famosos lip kit (kit de llavis) que és compost d'un labial líquid i un perfilador de llavis. A més, també pot adquirir productes per a la pell com: bronzejador, il·luminador, rubor i alguns productes per a les celles. Les paletes d'ombra que caracteritzen el llançament d'una nova col·lecció també comptaran amb les noves fórmules.
Recentment, el 51 % de les accions de l'empresa de Kylie Jenner va ser comprada per COTY, empresa líder de cosmètica i bellesa als Estats Units, i des d'aquell moment, han volgut fer-li un gir de 180è i ubicar-se dins de les marques eco friendly, que estan liderant el mercat actual.
"Estic molt orgullosa de rellançar Kylie Cosmetics amb totes les seves noves fórmules que són netes i veganes. La innovació en els últims anys ha anat molt lluny. En crear aquesta línia era important per a mi comprometre'm a utilitzar ingredients nets sense sacrificar el resultat. Els meus nous kits de llavis duren vuit hores i són molt còmodes als llavis i totes les fórmules són al·lucinants. Estic molt il·lusionada perquè tothom provi aquests nous productes.", va comentar Kylie Jenner.
Aquest canvi té la intenció de posicionar-se al mercat de la cosmètica BIO i natural que té una gran quantitat de seguidors a nivell mundial.
Fa 5 anys, l'empresa de la parella de Travis Scott es va veure involucrada en serioses acusacions per part d'alguns treballadors de les fàbriques, ja que van indicar que les seves condicions de treball eren deplorables, amb jornades llargues i intenses de feina amb molt poca remuneració econòmica i instal·lacions que no complia amb els estàndards de seguretat necessaris. Diversos treballadors de l'empresa van indicar que alguns ingredients que estaven present als seus labials li havien causat reaccions al·lèrgiques i lesions a la pell. Aquest canvi busca reivindicar el nom de la marca per tornar a guanyar-se la confiança dels seus seguidors, mentre s'obre camí en un mercat que cada dia es fa més fort: el de la Bellesa BIO.