Cristina Pedroche marca un nou rècord. Atresmedia va tornar a confiar en la vallecana per donar les Campanades de la seva cadena principal, com ve fent des de fa set anys. L'audiència la va acompanyar any rere any marcant nous rècords d'audiència fins aquest 2022 en el qual va aconseguir una cosa inaudita. Per primera vegada en la història de la televisió, una cadena privada va aconseguir desbancar TVE. El vestit i la nova tallada de cabells de la presentadora va cridar l'atenció als espectadors i es van decantar per ella per prendre's les Campanades.

Cristina Pedroche / ATRESMEDIA

Cristina Pedroche i Alberto Chicote van anotar un espectacular 33,7% de quota de pantalla i 6.308.000 espectadors. En el minut d'or hi van arribar a connectar 7,5 milions d'espectadors. Les Campanades de La 1 amb Anne Igartiburu es van haver de conformar amb tan sols 4.185.000 espectadors i un 23,9% de share, una baixada històrica. La gran patacada.

L'aplaudit al·legat de Cristina Pedroche en el minut més vist

Encara que el vestit de la Pedroche no va estar exempt de mems virals en xarxes socials, el seu discurs d'aquest any va ser molt aplaudit. Se li agraeix que hagi utilitzat el minut més vist de l'any per llançar un missatge tan necessari. Un al·legat contra l'odi que viu la societat. En directe, amb els nervis a flor de pell, la dona de David Muñoz va defensar els drets de les persones. "Ser qui vulguis ser, sense por", va començar exposant.

Cristina Pedroche / ATRESMEDIA

"Mestressa a qui estimis, amb llibertat i amb orgull. Un orgull amb majúscules", va prosseguir comentant sense que li tremolés la veu. Sense por, i visiblement emocionada, va llançar un envit a les formacions polítiques que van votar a favor de modificar les lleis que fomenten la igualtat: "Que no se'ns oblidi que els drets que tant esforç, suor i dolor ens ha constat aconseguir, no es poden negociar. Que són nostres", va sentenciar. "Que el 2022 sigui un any sense LGTBIfobia; salut i amor per a tothom", va finalitzar.

Els espectadors no van tardar a aplaudir les seves paraules en xarxes. "Que 7 milions de persones hagin començat l'any escoltant un discurs contra la LGTBIfobia... és un començament meravellós. Gràcies, Cristina Pedroche", comentava un d'ells.

Cristina Pedroche s'alça amb les seves Campanades més vistes, encara que el proper any té el difícil repte de mantenir aquestes dades. Antena 3 ha premiat la presentadora amb un bon sou i és que és la persona que retransmet les Campanades que més diners ingressen aquell dia de l'any. Tal com assenyala The Objective, s'estima que Cristina Pedroche cobra al voltant d'uns 60.000 euros per acompanyar a l'audiència d'Antena 3 en directe, això seria gairebé el doble dels seus companys que es queden en una mitjana de 30.000 euros, sou que ingressa Anne Igartiburu.