Eva Longoria mai no s'ha conformat amb ser només actriu. També ha estat directora, productora, activista i empresària de la seva pròpia marca de tequila 'Casa del Sol'. L'any passat la protagonista de 'Esposas desesperadas', va fundar una empresa de la coneguda beguda mexicana, inspirada en la deessa asteca de l'atzavara, planta que aconsegueix el tequila. Ara, s'ha buscat una sòcia espanyola, la tennista Garbiñe Muguruza, per impulsar la seva marca.
"Com a dona mexicoamericana, sempre és la meva missió elevar les veus de les dones i celebrar la meva herència, perquè d'altres puguin inspirar-se en el geni i l'art il·limitats que són rics en les nostres comunitats. Estic molt orgullosa de ser cofundadora d'una marca amb autèntiques arrels mexicanes amb una forta influència femenina", va explicar l'actriu quan va iniciar el seu negoci, en el qual ja han fet incursions diversos col·legues de Hollywood com George Clooney, Dwayne 'La Roca' Johnson i la celebritat Kendall Jenner, entre una llarga llista de famosos, els qui han trobat en el tequila un reeixit negoci.
Eva Longoria ha dit que tenir la seva pròpia marca de tequila és un homenatge a les seves arrels mexicanes i al rol de les dones durant el procés d'elaboració de la beguda asteca. Ara l'artista i empresària ha sumat a una sòcia sense igual. La tennista espanyola, Garbiñe Muguruza ha decidit afegir-se al negoci de 'Casa del Sol'. "Estic molt contenta de poder compartir aquesta notícia. Des de fa molt temps estava buscant oportunitat d'inversió en projectes amb què m'identifico. 'Casa Del Sol' és un tequila meravellós d'alta qualitat amb un significat darrere que m'arriba molt i que apodera a les dones de la comunitat que fan aquest producte a Mèxic", va escriure la tennista en el seu compte d'Instagram.
Després d'haver guanyat diversos títols al món del tennis, als seus 28 anys, la tennista ha volgut formar part de les inversores d'Eva Longoria, que va començar una campanya per buscar dones d'èxit com l'atleta, per passar a formar part del seu grup d'inversors femení. "No és fàcil trobar una marca que representi dinàmiques que em preocupen a mi i a les dones en general, com són la igualtat d'oportunitats i la sostenibilitat. Tot això combinat amb un sabor i una qualitat sorprenents és el que busquem amb Casa del Sol", va afegir la reconeguda esportista.
"A mesura que avanço en la meva carrera de tennis, busco aprofitar les relacions que he creat i la meva passió per l'esperit empresarial, que vaig aprendre a casa, per ajudar a fer créixer un negoci com aquest. Estic molt orgullosa dels meus socis i poder invertir en una empresa que aprofita gran part de la meva identitat, i se centra en els temes que m'importen, és una cosa molt poderosa", va reiterar la nova sòcia espanyola de l'actriu.
Amb una fortuna que ronda els 80 milions de dòlars, Eva Longoria ha sabut guanyar-se l'afecte del públic llatí als Estats Units, no només pel seu rol com a actriu sinó com a propietària també d'una fundació que dona suport a emprenedors llatins, amb qui ara brinda, al costat d'una sòcia de luxe, amb un shot del tequila 'Casa del Sol'.