Fa uns dies, la plaça del Duomo de Siracusa, Sicília, es va vestir de gala en rebre a una gran quantitat de celebritats i top-models per celebrar els deu anys de la línia d'Alta Costura de la firma italiana 'Dolce&Gabbana', creada pels dissenyadors Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Entre les celebritats més famoses que es van asseure a la primera fila de la desfilada es trobaven les actrius Helen Mirren, Sharon Stone i Drew Barrymore, la famosíssima cantant Mariah Carey, la súper model Heidi Klum i l'empresària Kris Jenner.
Tanmateix, segons la premsa local, les celebritats que més van cridar l'atenció en aquesta gala siciliana van ser la vídua de Kobe Bryant, Vanessa Bryant, i la seva filla, Natalia Bryant, de 19 anys. A causa de la seva gran bellesa i el seu carisma, la filla gran del mort jugador de la NBA s'ha convertit en una de les models més cotitzades en la indústria de la moda, ja que, després de complir els 18 anys, la jove va ser fitxada per la prestigiosa agència de models 'IMG Models', que representen les top-models més famoses del moment, tals com: les germanes Gigi i Bella Hadid, Kaia Gerber, Paris Jackson i Halima Aden.
Desafortunadament, aquest fitxatge arriba tan sols uns mesos després que Natalia perdés el seu pare, Kobe Bryant, i la seva germana Gianna María, en un accident aeri, el passat 26 de gener de 2020, en la comunitat de Calabasas, Califòrnia. L'helicòpter on viatjava Kobe, Gianna i unes altres set persones es va estavellar en un dels turons del lloc, provocant la mort instantània de totes les persones a bord.
A causa d'aquesta tragèdia familiar, Natalia es va convertir en el principal suport de la seva mare i els seus dos germans petits, però una vegada que va complir els 18 anys es va decidir a complir els seus somnis, honrant així la memòria del seu pare. D'aquesta manera, Natalia va decidir enfocar-se en desenvolupar una carrera al món de la moda, i en menys d'un any ha aconseguit protagonitzar campanyes molt rellevants de marques reconegudes, fent-se així amb les models i les firmes més importants de la indústria. I encara que per a algunes persones Natalia pot ser considerada com una 'nepo baby' (terme que prové de 'nepotisme' i que es refereix a una persona que només es va fer famosa al món de l'espectacle per pertànyer a una família de celebritats), la realitat és que Natalia ha treballat incansablement per aconseguir els seus somnis sense la necessitat d'utilitzar el seu famós cognom per a això.
Tan sols sis mesos després d'haver estat fitxada per 'IMG Models', Natalia es va presentar a una de les gales de moda més importants del món: La MET Gal·la. La jove va desfilar per la catifa vermella més famosa de Nova York utilitzant un espectacular vestit de lluentons acolorits de plàstic reciclat i amb molt volum del dissenyador Conner Ives. També ha aparegut a les portades de diverses revistes de moda i es va convertir en la imatge de l'última col·lecció d''Ivy Park', la firma creada per Beyoncé.