Emilio Aragón és fill d'una de les famílies més famoses d'Espanya, i que més rialles han tret a nens i nenes de tot el país. Després de la seva faceta com a actor, poc a poc va abandonar les càmeres per posar-se darrere d'elles, concretament en la direcció. Encara que el que mai no ha deixat de banda ha estat la seva passió per la música. Ha estat l'encarregat de posar-li banda sonora a la majoria de sèries nacionals.

Cap dels seus fills no ha seguit els seus passos, tots ells han emprès els seus propis negocis i són tot un èxit. Pràcticament, els fills d'Emilio Aragón són uns desconeguts per al gran públic. Icíar, de 37 anys, Macarena, de 34 anys, i Nacho, de 27, són els tres fills del sòlid matrimoni format per Emilio Aragón i Aruca Fernández-Vega, de 62 anys. Els tres s'han consolidat com a empresaris d'èxit, però cada un d'un àmbit diferent. La moda, la restauració i l'univers influencer.

Els tres s'han desvinculat del cognom del seu pare i del seu avi. Tanmateix, com a bons joves estan molt vinculats a les xarxes socials, on es mouen com un peix a l'aigua. Emilio Aragón li hauria apassionat que seguissin els seus passos, però està content perquè s'han decantat amb professions amb algun toc artístic. "Els meus fills no es dediquen a això, però el que fan és creatiu. No se n'han anat pel món d'enginyers ni el d'advocats ni res d'això", deia l'actor.

Les prometedores carreres empresarials dels fills d'Emilio Aragón

Amb tan sols 27 anys, el més petit, Nacho ha creat la seva empresa de moda amb esperit eco i sostenible al costat de dos amics de la infantesa. "Neutrale és un projecte arrelat al producte i construït en comunitat. El nostre objectiu és crear productes atemporals elaborats de forma exhaustiva i sostenible, que t'acompanyin al camí cap a una vida més lenta i senzilla," la defineix ell.

Són peces unisex, tant les pot lluir un home com una dona, i els preus d'aquestes oscil·len entre els 60 i els 120 euros. Els dissenys són atemporals. Recentment també ha obert un cafè sota el mateix nom, Casa Neutrale. "Crèiem que era una manera diferent i bonica d'evolucionar la marca, en un espai on aplicarem les mateixes pràctiques que hem creat a Neutrale, però baixat a la restauració," diuen els empresaris.

El jove va estudiar Administració i Finances a la Universitat de Florida i Universitat de Sufflok (Estats Units). És parella de la influencer Bea Gimeno, i és qui també l'assessora en el projecte de la moda.

Nacho és imparable. A aquests projectes també en suma un altre en col·laboració amb la seva tia, Ámparo Aragón. Es tracta d'una xurreria anomenada Manosanta a Madrid. "La idea era fer-ho atractiu també a un públic més jove. La tradició no està renyida amb la innovació i el detall. Manosanta neix per una necessitat: posicionar al xurro al lloc que es mereix", confessen.

Macarena, la segona filla d'Emilio Aragón, estudi moda a Milà i Madrid. Té la seva pròpia firma de bosses i treballa com a estilista per a campanyes de diferents marques, entre elles la del seu germà. També està relacionada amb el món de les xarxes socials, on és molt activa.

D'altra banda, Icíar, és tota una estrella. Està casada amb l'empresari Hugo Rodríguez de Prada i estan esperant el seu quart fill. Va estudiar Publicitat i Relacions Públiques a ESIC Business & Màrqueting School i posteriorment va fer un màster a Fine Arts a l'Acadèmia de Cinema de Nova York. Té una agència de comunicació creativa. I el 2020 va obrir la seva pròpia fleca. Es diu Madreamiga by La Miguiña.