Belén Esteban triomfa amb la seva empresa d'alimentació 'Els sabors de l'Esteban'. Després d'un hivern més fluix amb la seva línia de cremes, l'estiu torna a ser un èxit amb el seu gaspatxo, el seu producte estrella, malgrat la mala puntuació de la OCU. La col·laboradora s'ha llaurat un futur fora de la televisió, per si algun dia el seu èxit televisiu acaba. I no és l'única. Hi ha altres famosos que estan utilitzant la seva fama per embutxacar-se un sobresou. Per exemple, fa uns mesos una coneguda firma de gaspatxo va contractar a Ana María Aldón per posar la seva cara als envasos. Tanmateix, qui seguirà els passos de la de Paracuellos és Bertín Osborne.
Bertín Osborne ha arribat a un acord amb una coneguda empresa del sector d'alimentació per comercialitzar unes patates amb el seu nom i imatge. Aconseguirà desbancar les de l'Esteban?
Bertín Osborne, la competència de Belén Esteban
Segons ha publicat el periodista Jesús Manuel Ruiz a "Chismógrafo", Bertín Osborne ha tingut molt ull a l'hora de triar el producte, com també de seleccionar la marca de les patates. S'ha decantat per l'empresa Rubio, una societat murciana establerta en el municipi de Bullas, coneguda per les seves patates fregides, i curiosament és la mateixa que s'encarrega de fabricar les patates de la de Paracuellos. De moment no hi ha una data definida de llançament, no obstant això, el presentador ja s'ha reunit amb la marca.
Arriba competència per a Belén Esteban, però no té por. Això només la fa més forta. La seva empresa continua sent tot un èxit i aportant-li nombrosos beneficis milionaris. A més d'ampliar la seva gamma de productes amb una gran acceptació per part dels clients, la col·laboradora ha expandit el mercat i ha traspassat fronteres. La vam poder veure en una fira d'alimentació a Alemanya i fins i tot en els Emirats Àrabs amb l'objectiu d'estudiar el mercat d'allà per implantar el seu gaspatxo.