Gema López és una de les col·laboradores més demandades en televisió. Especialitzada en programes de crònica social. Encara que la seva trajectòria és extensa, va destacar en el seu pas per 'Dónde estás corazón', programa d'Antena 3 presentat per Jaime Cantizano on va compartir plató amb María Patiño i Chelo García-Cortés. Actualment, porta des de 2012 vinculada a 'Sálvame'. És un dels rostres fixos del programa.

Aquest no és l'únic treball de la periodista. Pel seu èxit en televisió i amb l'auge de les xarxes socials, han estat moltes les marques que s'han posat en contacte amb López per anunciar alguns dels seus productes. L'hem vist col·laborar amb marques de cosmètica, nutrició o fins i tot per al descans. I també ens ensenya tots els seus models com tota una influencer. La seva fama va créixer en televisió i també a Instagram.

Gema López / MEDIASET

Gema López demana 2.000 euros per cada publicació publicitària

Amb algunes marques la seva relació s'ha consolidat. Per exemple, amb Ne&Nu, una marca de moda estil boho que va néixer "en un temps convuls, en la situació menys favorable, però amb les energies renovades," Gema López és la seva ambaixadora i, des de finals del mes de maig passat, la seva col·laboradora estavella. Això es tradueix en una important suma de diners. I és que la tertuliana estaria engrossint el seu compte corrent a passos gegantescos. No sabem si Gema López té una cosa per veure amb aquest negoci, ja que se la va poder veure supervisant les obres del primer showroom de la marca.

Gema López / MEDIASET

El cas és que Gema López ens ensenya totes les seves peces i s'esgoten en qüestió d'hores, és tot un èxit de vendes. La periodista ha trobat el seu buit al món de la moda. La majoria dels seus seguidors s'interessen pels seus abillaments, com es pot veure en els seus comentaris. "Vull comprar una talla L. Com puc fer?", On vens els jerseis?" o "m'encanta tot el que treus, on el puc comprar?".

Gema López / MEDIASET

Tal com va donar a conèixer Miguel Frigenti fa uns mesos, Gema López estaria cobrant al voltant de 2.000 euros per cada publicació publicitària. Un caixet que als seus companys els sembla poc atesa la seva trajectòria, la seva repercussió en xarxes socials i per ser col·laboradora de 'Sálvame'.

Gema López ha explicat que no és or tot el que resplendeix. "Els preus depenen molt del tipus de contracte amb la marca. No es pot donar un preu concret. A més, hi ha marques que volen amb tu una continuïtat i tanquen tot un any amb tu, i negocies a la baixa perquè t'interessa. Però per un productor concret, per un post i quatre 'stories' no s'està pagant el que diu Frigenti", ha assegurat la col·laboradora. D'aquests diners una part se'n va a la persona que li gestiona el contracte i una altra a pagar Hisenda.