Si hi ha una persona al món capaç de rebutjar 35 milions de dòlars per un només dia de treball, aquest és l'actor George Clooney. Més enllà que no li facin falta, perquè ha aconseguit amassar una gran fortuna, especialment per la seva marca de tequila 'Casamigos', el guanyador de dos premis Oscar no va acceptar la sucosa oferta per un assumpte d'ètica.

"Em van oferir 35 milions de dòlars per un dia de treball per a un anunci d'una aerolínia, però ho vaig parlar amb Amal (la seva esposa) i decidim que no mereixia la pena", va dir el protagonista de 'Los Descendientes'. George Clooney no va oferir detalls sobre l'oferta rebutjada, ni el nom de l'empresa per a la qual faria l'anunci publicitari, però va explicar que "estava associat amb un país que, encara que és un aliat, de vegades és qüestionable, així que vaig pensar: 'Si em treu un minut de son, no val la pena", va assenyalar l'actor.

George Clooney i la seva dona/ Instagram

A l'entrevista, George Clooney va agregar: "Saps què? Crec que ara tinc prou diners". I en efecte, el premiat actor de Hollywood ha sumat diversos zeros al seu compte bancari, no només per les seves reeixides pel·lícules i sèries, sinó per ser la imatge de la companyia de cafè Nespresso des de l'any 2006, de qui rep diversos milions d'euros a l'any. Recentment, va llançar la campanya "Made with Care", amb la que es destaquen els principals valors de Nespresso que garanteix la selecció dels millors grans de cafè, protegint el medi ambient, sota el compromís global de l'empresa de fer que cada tassa de cafè Nespresso sigui neutra en carboni per a 2022. Nespresso és una marca pertanyent al Grup Nestlé, que l'any passat es va veure embolicada en un escàndol per acusacions d'explotació infantil a Guatemala, on nens petits cobreixen torns llargs i "esgotadors", amb un salari aproximat de sis dòlars per dia. "Honestament, em va sorprendre i va entristir veure aquesta història", va dir Clooney, que també s'ha destacat per la defensa a causes humanitàries, i va assegurar que investigaria més a fons les denúncies.

George Clooney i Rande Berger/ Casamigos

Però a més, el famós actor va fundar l'any 2013 la seva pròpia firma de tequila, 'Casamigos', en societat amb el seu amic Rande Gerber, espòs de la model Cindy Crawford, amb la que es van proposar de tenir el millor tequila assequible per a tothom. La marca va créixer ràpidament i va duplicar el seu volum de vendes de 38,000 caixes el 2014 a 80,000 el 2015, convertint-se en part de la 'febre de l'or' del tequila. L'èxit de la firma va ser tal, que el 2017 la va comprar Diageo per 1.000 milions de dòlars. Diageo va acordar pagar 700 milions de dòlars inicialment, amb el potencial d'uns altres 300 milions basats en l'acompliment del tequila durant 10 anys. Aquesta negociació va convertir George Clooney en un dels actors més rics del món, segons Forbes, i no precisament per les pel·lícules, que també han estat reeixides, però no amb tants zeros com els que li va sumar la marca de tequila. Per això, l'actor, la fortuna del qual ascendeix a 500 milions de dòlars, es permet rebutjar una oferta de 35 milions de dòlars per un dia de feina.