Fa un any, la cantant Becky G va decidir seguir els passos d'altres celebritats en crear la seva pròpia marca de cosmètics anomenada Treslúce. Tanmateix, enmig de la celebració del primer aniversari de la seva emprenedoria, la intèrpret de "Fulanito" ha hagut de defensar-se de les acusacions de plagi realitzades per una altra marca mexicana, 'Araceli Beauty'. Aquesta marca indie ha afirmat que la cantant méxico-nord-americà va plagiar la seva marca, robant-se algunes de les seves idees per al concepte principal de Treslúce, que inclou la creació de productes enriquit amb la planta d'atzavara blava mexicana i l'obertura del pop up store a la ciutat de Jalisco, Mèxic.
A través d'un comunicat públic, la intèrpret de "Mami" va indicar com se sentia davant aquests assenyalaments: "Estic devastada pels posts i els comentaris que he vist no només de Treslúce, però específicament de mi. La meva integritat, la meva autenticitat, el meu caràcter i el meu treball dur han estat qüestionats; em diuen fluixa, que només soc llatina quan em convé", va assegurar.
A més, va agregar que la seva marca està inspirada en la seva tradició familiar i en la comunitat llatina a la qual pertany, afirmant que totes les marques comparteixen algunes característiques amb relació a les seves tradicions. "No entenc (els assenyalaments) perquè la nostra cultura de la bellesa comparteix elements claus pels quals tots estem inspirats des dels carrers, naturalesa, moda, colors, música, novel·les, frases... la llista de boniques tradicions en comú és interminable". Així mateix, va destacar que tots els productes de la seva marca, així com els d'altres firmes, tenen diversos elements en comú, i que això és normal en una indústria tan àmplia com és el món de la cosmètica. "Així com diverses marques de skincare que comparteixen ingredients com a vitamina C, pèptids, àcid hialurònic, els ingredients de Treslúce, amb els quals són infusionats, són natius de Mèxic; no pertanyen a un lloc específic o una persona".
Per concloure el comunicat, Becky G va destacar que mai no ha tingut la intenció de perjudicar ningú i que amb la seva línia només buscava representar la bellesa i les bondats de la comunitat llatina. "Vull prendre aquest moment per pensar en els altres artistes llatins, marques de bellesa i creadors de contingut que m'han donat suport des del primer dia. Si veig que ells van complir els seus somnis no penso: 'Aquesta hauria de ser jo, en lloc d'ells.' Els veig i dic: 'Si ells van poder jo també'. I aquesta és la mentalitat que hem de tenir, perquè aquesta mentalitat de: 'Només n'hi pot haver un', danya i no apodera la nostra comunitat", va admetre.
"No soc millor que tu, no em veig més gran que tu. Vinc d'on vinc que és d'on tu vens. I la nostra comunitat necessita unitat i no divisió. Espero que trobem enteniment, claredat i pau en la situació," va concloure.
Segons els directius d'Araceli Beauty, l'artista va plagiar els components dels seus productes, els colors d'un set de perfiladors, el nom d'una de les seves paletes i fins al concepte de contractar artistes locals per al disseny de la seva marca.