Seguint els passos de la icònica Rihanna, una de les pioneres en el llançament de marques de bellesa creades per celebritats, la model Hailey Bieber va decidir crear la seva pròpia línia dissenyada per a la cura de la pell. Inspirant-se en el concepte de 'Fenty Skin', la línia de skincare de la marca de Rihanna, 'Fenty Beauty', l'esposa de Justin Bieber va llançar, després de diversos mesos d'espera, la marca 'Rhode Skin'.
Al principi, la neboda d'Alec Baldwin va donar a conèixer que havia registrat la marca, després va publicar en TikTok una de les mostres del producte mentre estava sent formulat al laboratori i deixava alguns missatges subliminars amb l'emoji de dònuts en algunes de les seves publicacions a Instagram, i encara que la línia no està inspirada en aquesta rosquilla de pa dolç, el cert és que promet deixar la pell amb un acabat 'glazed'.
Finalment, la marca va ser llançada aquest dimecres 15 de juny, presentant una petita selecció de tres productes: el 'Barrier Repair Cream': una crema hidratant que promet calmar, reconfortar i restaurar la capa més exposada de la pell amb l'ajuda de pèptids antioxidants; el 'Peptide Glazing Fluid': un sèrum en gel amb textura lleugera i de ràpida absorció que s'encarrega d'omplir i hidratar visiblement la pell, aconseguint l'efecte de pell lluminosa molt característica d'Hailey; i el 'Peptide Lip Balm': un bàlsam que s'encarrega de restaurar i hidratar els llavis, deixant un aspecte brillant i nodrit sobre els llavis. A més, ve en tres presentacions: 'Sense perfum', 'Caramel Salat' i 'Rodanxa de Síndria'. Cada un d'aquests productes està disponible al web per $29,00. $29,00 i $16,00 respectivament, però també es poden comprar els cinc productes en conjunt per un preu de $95,00 dòlars.
En una entrevista per a Glamur US, la model comenta per què va decidir crear una línia petita, però molt efectiva. "Volia que fos només l'essencial. També tinc aquest esperit de fer una sola cosa realment bona, i d'on sac aquest pensament és la forma en què selecciono i edito el meu guarda-roba també (...) Així és com em sento sobre la cura de la pell també. Aquest humectant perfecte al qual continues tornant i buscant perquè té una gran fórmula real i provada, i està fent exactament el que necessites que faci", va comptar.
En l'entrevista, la model va assegurar que la seva família sempre el va ensenyar a cuidar-se de la seva pell des de la seva infantesa, però en els últims anys s'ha enfocat més en el skincare com la seva tècnica de bellesa. "Sento que realment he desenvolupat la meva filosofia de bellesa en els últims vuit anys. I durant la pandèmia, realment vaig tenir l'oportunitat de submergir-me en l'aprenentatge dels meus ingredients favorits i perfeccionar-me i descobrir el que estimo en el tema de cura de la pell".
A més, també va afirmar que volia crear una marca assequible perquè ningú no se senti exclòs. "Vull que les persones sentin que estan incloses en una cosa que els sembli genial, essencial i estèticament agradable (...) vull que sentin que tenen accés a una increïble cura de la pell'.