La model Hailey Bieber s'ha unit a l'àmplia llista de celebritats que s'han aventurat a llançar la seva pròpia marca de productes de bellesa i maquillatge, unint-se a celebritats com Rihanna, Selena Gómez, Ariana Grande, Lady Gaga, Jennifer López i Drew Barrymore, l'esposa de Justin Bieber ha decidit entrar al món dels negocis amb la seva firma 'Rhode', un projecte empresarial en el qual ha treballat els últims dos anys.
A través de les seves xarxes socials, la model ha mostrat subtils pistes de la seva nova emprenedoria, però havia intentat mantenir en secret la majoria de la informació relacionada amb la seva marca fins a sorprendre tots el dia del seu llançament oficial. Tanmateix, sí es va poder conèixer que 'Rhode' estarà enfocada en les rutines de skincare i que seria llançada oficialment a començaments de l'estiu. Després de molts mesos de preparació i treball, la firma de cura de la pell d'Hailey Bieber sortirà a la llum el proper 15 de juny de 2022,
Des de les xarxes socials de 'Rhode', que ja compta amb més de 230.000 seguidors en el seu compte verificat d'Instagram, es va anunciar el següent: "Ja gairebé està aquí la pell deliciosa amb efecte de rosada. Ens veiem en una setmana". Al moment, el perfil de la marca compta amb només tres publicacions, sent dues d'elles unes fotografies on la model posa amb el cabell humit i la pell lluminosa i completament hidratada. L'altra publicació es tracta d'un breu vídeo on la model posa amb un biquini en forma de triangle en color nude, mostrant també la frescor de la seva cara i l'aspecte lluminós que ha aconseguit amb els seus productes. Amb aquestes primeres publicacions, es va poder confirmar que la marca s'enfocarà en la cura de la pell i no al maquillatge, com és el cas de les firmes de Rihanna, Selena Gómez, Ariana Grande i Lady Gaga.
Un dels detalls que més ha cridat l'atenció entre els fans de la model és el rang de preus dels productes de la seva línia, ja que ella mateixa va afirmar en una entrevista que volia llançar productes de qualitat i amb excel·lent formulació, però que siguin assequibles per a totes les persones. Per aquest motiu, l'empresa ha passat diversos mesos provant diverses textures en les seves formulacions, demanant alguns consells a expertes de la dermatologia i de la cura de la pell com Charlotte Palermino i Hyram Yarbro, els qui comparteixen el propòsit d'oferir productes amb excel·lent formulació amb preus que no superin els 30 dòlars.
De moment es desconeixen quin tipus de productes oferirà la marca de Hailey Bieber, ja que encara no s'han publicat en la pàgina web. Tanmateix, es pot assumir que la línia s'enfocarà en productes hidratants, especialment dissenyats per a la cura facial. De fet, la celebrity va donar un breu avenç de dos productes de la seva línia mentre preparava la seva pell per a la MET Gal·la, deixant entreveure un sérum i una boira hidratant, però la línia completa es donarà a conèixer en molt pocs dies.