Paula Echevarría va saltar a la popularitat amb el seu paper protagonista en la ficció de TVE 'Gran Reserva'. Després se la va poder veure en altres produccions com 'Velvet'. També ha participat en diverses pel·lícules com 'Si yo fuera rico' o 'Sin rodeos', amb papers secundaris, entre d'altres. La carrera de l'asturiana com a actriu ha anat costa avall i sense frens. Des que es va divorciar de David Bustamante els seus papers a televisió han estat escassos i ara inexistents. La parella de Miguel Torres no interessa als directors de cinema i televisió. Actualment s'ha centrat en la seva faceta com a influencer i és que no serveix per a res més.

Paula Echevarría ensenya els seus 'looks' a Instagram

Paula Echevarría ha rebut constants crítiques pels seus treballs. Se la critica per la seva mala interpretació en tots els seus projectes. L'única subsistència de la mare de Daniella són les xarxes socials. Allà sí que ha aconseguit fer-se un lloc. Compta amb més de 3 milions de seguidors colant-se al top d'influencers del nostre país. Cada dia l'asturiana mostra els seus 'total look' a Instagram. Demana a Miguel Torres o a la seva filla que la fotografiïn a la paret en blanc i mostra amb un somriure les peces que ha triat per al dia.

Paula Echevarría col·labora amb més de set marques / XARXES

D'actriu a influencer, més ingressos i més èxit

Echevarría s'està embutxacant grans quantitats de diners per les seves col·laboracions. Cada vegada són més marques amb què contacta. Ja és massa i els seus seguidors se'n comencen a adonar. L'actriu no només confia en una marca de roba sinó que li agraden totes. A cada publicació, l'influencer afegeix que marca és cada una de les seves peces. Si ens fixem en una de les últimes veiem fins a un total de set publicitats a la mateixa publicació.

Paula Echevarría en un esdeveniment / EFE

Els pantalons efecte pell de tir alt i la blazer negra són de Space Flamingo, el jersei d'Andmeunlimited, les botes d'El Corte Ingles, la bossa de Chanel, les ulleres de sol del seu propi disseny en col·laboració amb Hawkersco i les arracades de Louis Vuitton. Echevarría ja col·labora amb totes les marques existents. Fins i tot ha deixat el 'low cost' per anar-se'n a l'alta costura. I és que Echevarría necessita més ingressos per publicitat, ja que no té cap altre tipus d'ingressos, ningú la truca per a cap treball com a actriu. Tampoc no compta amb l'ajuda de Miguel Torres, ja que aquest des que va deixar el futbol a penes té ingressos. La seva única participació és en 'El Chiringuito'.

Si llegim alguns comentaris de la publicació podem veure com li escriuen "sempre estàs amb el mateix, no et truca ningú com a actriu, es nota" o "no tens vergonya?", li pregunten.