Jason Momoa ha sorprès tots els passatgers d'un vol d'Hawaiian Airlines en fer-se passar per un sobrecàrrec d'avió. Encara que la seva intenció era passar el més desapercebut possible, el cert és que una de les passatgeres de l'avió va aconseguir captar el moment exacte en què l'intèrpret de 'Aquaman' empenyia un dels carros típics dels avions per lliurar ampolles d'aigua als passatgers d'aquest vol. Va ser a través del compte de Tik Tok de la usuària @livinglikekylee que va aconseguir viralitzar-se el vídeo de l'actor, ja que la seva mare era una de les passatgeres d'aquest inusual vol.

Tanmateix, aquesta ocurrència de l'actor no va ser una simple entremaliadura, sinó una tàctica de màrqueting per promocionar la seva nova marca d'aigua potable anomenada "Mananalu", terme originari de Hawaii que comprèn les paraules 'mannà' que significa "esperit sagrat de la vida" i 'nalu' que es tradueix com una "ona poderosa que travessa l'oceà".

En el vídeo, es pot veure l'actor lluint un vestit de color gris, collarets típics hawaians al coll i una cridanera flor de color vermell a la seva orella esquerra que, segons les tradicions hawaianes, significa que la persona és compromesa, augmentant així els rumors del seu suposat romanç amb l'actriu mexicana Eiza González. Per promocionar la seva marca d'aigua, Momoa es va apropar a cadascun dels passatgers per lliurar-los una llauna d'aigua de 'Mananalu'; i sí, la marca d'aigua de Jason Momoa no utilitza plàstics per al seu envasament, per la qual cosa han utilitzat llaunes d'alumini que poden ser fàcilment reciclades per reduir l'impacte ambiental generat per la contaminació plàstica. Gràcies a aquest vídeo, les reaccions en xarxes socials no es van fer esperar i fins i tot s'han referit a l'actor com 'Aiguaman' en lloc de 'Aquaman'.

Jason Momoa ratifica el seu compromís amb la sostenibilitat ambiental en eliminar l'ús de plàstic a la seva marca d'aigua

Amb aquesta iniciativa, Jason Momoa intentarà eliminar l'ús de més de 284.000 ampolles de plàstic a l'any en reemplaçar-les per llaunes d'alumini en les 'Prèmium Cabins' en tots els vols internacionals i de la costa aquest dels Estats Units d'Hawaiian Airlines.

Avi Mannins, director de màrqueting i comunicacions d'Hawaiians Airlines va indicar el següent: "Ens hem mantingut ferms en el nostre compromís d'obtenir productes més sostenibles per al nostre servei a bord, i la nostra associació amb 'Mananalu' ens ajuda a continuar eliminant els plàstics d'un sol ús i protegir els nostres oceans i el medi ambient". Així mateix, David Cuthbert, director executiu de 'Mananalu' va afirmar que "no podríem estar més emocionats d'associar-nos amb Hawaiian Airlines. Junts estem reduint les ampolles de plàstic d'un sol ús en els vols i eliminant el plàstic dels nostres oceans. És una alineació de marca perfecta". A més, també va indicar que la marca de Momoa està treballant directament amb la plataforma 'Repurpose Global' per eliminar 142.000 ampolles de plàstic addicionals que segurament acabarien sent llançades a l'oceà en ser rebutjades després d'un sol ús.