Jennifer Aniston s'ha consagrat com una de les dones en arribar al cinquè pis amb l'estil més gran possible. Després d'anys al cim, de ser tendència i la més admirada del panorama hollywoodià, finalment ha decidit fer una cosa gran. I és que, per a algú que va definir tota una moda a través del personatge d'una sèrie, era inconcebible no apuntar a l'àmbit de la bellesa i sortir triomfant. No obstant això, aquesta no és la primera vegada que l'actriu decideix crear una marca i produir articles de bellesa. Així que, en aquesta ocasió, vol tapar el seu fracàs al mercat de la bellesa amb la seva nova empresa.

Jennifer Aniston

Ningú no podrà superar alguna vegada el fet que el pentinat de Rachel Green, de la sèrie Friends, sacsegés al món sencer i es fes tan rellevant. El cabell és una cosa molt important per a Jennifer Aniston, que ha decidit crear tota una línia de cura entorn dels seus coneixements. Perquè sap amb certesa què és veritablement bo per reparar el dany causat per químics i com mantenir-lo saludable. Fa un temps, quan l'oportunitat de desenvolupar alguna cosa va sorgir al costat dels cofundadors (Joel Ronkin i Amy Sachs) va tenir molt sentit per a ella.

I per què el cabell? Sobre això, va esmentar el següent: "Això em va semblar bastant orgànic, ja que el meu cabell és una cosa que sempre ha estat una de les meves lluites." Ara bé, la seva marca es diu LolaVie i va ser registrada el 2019. La descripció de la mateixa consta del següent: "Locions per a la cara i el cos, sabons no medicats per a la cara i el cos, preparats no medicats per a la cura de la pell, gel de bany, desodorant i preparats per cuidar el cabell".

 

 

Els productes que sortiran d'aquesta marca progressivament seran compostos d'ingredients naturals, d'origen vegetal. Els primers articles que han sortit estan orientats a cobrir les necessitats bàsiques, com la crema a base de bambú per desenredar el cabell. I, encara que és una emprenedoria jove, ja s'entreveu l'èxit. El que sembla un alleujament per a Jen, considerant l'historial.

Jennifer Aniston i el seu projecte de bellesa fallit

Aniston havia fet incursions en el mercat de la bellesa abans. Sense comptar el seu lloc com a ambaixadora d'algunes marques de renom, va intentar formular un producte propi i no li va sortir com esperava.

El 2010 va iniciar amb la fragància Jennifer Aniston for Women i uns anys després en va tornar a llançar una altra. Es va tractar d'un perfum anomenat J by Jennifer Aniston. Va ser un projecte personal, al qual el tenia molta fe. L'olor era adequada per a l'estiu, compost per diferents notes olfactives que segurament va escollir amb molt de compte. Entre les principals aromes van destacar els següents: nenúfar, bergamota, gessamí, vainilla i magnòlia. En conjunt, era una proposta fresca i amb certs matisos marins.

Jennifer Aniston for Women

La seva presentació va ser simple, però alhora molt elegant. En el dia d'avui, aquest perfum està descatalogat. De fet, no hi ha gaire informació sobre això i la nord-americana no va tornar a esmentar-ho.

Malgrat que a Jennifer Aniston no li va ser tan bé en el passat, sabem que la història no es repetirà. Ara que ha posat el seu cor en LolaVie, veurem aviat més notícies sobre el seu potencial èxit.